вгору
06.09.2022
Кожного дня ми маємо змогу працювати, завдяки нашим Воїнам - Збройним Силам України, які захищають рідну неньку – Україну, і крокуємо до нашої Перемоги.
Наразі розкажемо, які доробки та налаштування у програмі M.E.Doc були зроблені у серпні 2022 року. Докладніше – про зміни у функціоналі програми.
Первинні документи
У Реєстрі електронних документів:
1. Реалізовано можливість додавати Угоду про анулювання для кожного документа з пакета пов’язаних документів. Також налаштовано відображення підписаних документів у таблиці Реєстру при відборі документів зі статусом Готовий до відправки за допомогою поля Статус на панелі Фільтр.
2. Розширено відображення статусів документів, які були відправлені за посиланнями.
Додано відображення статусів:
3. Доопрацьовано відображення номера документа у листі-повідомленні, що відправляється на e-mail отримувача за допомогою функції Відправити документ на допідписання та Відправити документ на візування.
4. У таблиці Реєстру додано колонку Посилання контрагенту. Вона містить позначку у рядках документів, що були відправлені контрагентам за допомогою команди Наступні дії – Надіслати посилання на документ та мають статус Відправлено контрагенту. Відобразити (приховати) колонку можна за допомогою кнопки на панелі інструментів . Колонка відображається, якщо у Реєстрі присутній хоча б один документ, для якого було відправлено посилання.
5. Доопрацьовано відображення інформації про підписантів для накладених підписів у вкладеннях до універсального документа. За умови встановлення опції Параметри системи – Документообіг – Накладати інформацію про підписантів у вкладеннях відображається інформація про всіх підписантів, незалежно від кількості накладених підписів.
У Реєстрі податкових документів налаштовано перегляд Квитанцій № 1 для Податкових накладних попередніх версій при використанні СКБД PostgreSQL. Крім того, додано можливість налаштовувати відправку Додатків 2 контрагентам тільки за наявності зареєстрованих Податкових накладних, а саме: у розділі налаштувань Відправка первинних документів автообробником додано опцію Відправляти Дод. 2 тільки за наявності зареєстрованих ПН. Якщо опція встановлена, Додатки 2 будуть відправлятися тільки за умови наявності для них ПН, зареєстрованих в ДПС (ПН мають статус Зареєстровано в ЄРПН).
Ці доопрацювання також виконано у сервісі Універсальної автоматичної обробки документів.
Крім того, відкориговано відображення вкладок на панелі станів у випадку, якщо параметрам фільтру панелі інструментів не відповідає жоден документ.
У Реєстрі акцизних документів (пальне) реалізовано можливість вибору звітного періоду при створенні «Довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані …» (J/F0210401) при використанні ліцензії «Облік акцизного податку» (без доступу до АПІ). У вікні Автозаповнення даних, що відкривається по виконанню команди Створити – Новий звіт – Довідка про зведені за добу підсумкові облікові дані …, додано можливість заповнювати поля: Звітна доба (обрано за замовчуванням) або Звітний місяць.
Для вибору періоду необхідно встановити опцію З самостійним заповненням. Вказаними даними заповнюються відповідні графи Довідки Початок звітної доби та Кінець звітної доби.
У Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних:
1. Актуалізовано попередження щодо граничного терміну реєстрації ПН/РК згідно з пунктом 198.6 ПКУ.
2. Доопрацьовано збереження даних у Реєстрі після внесення змін у вкладці Отримані при використанні СКБД PostgreSQL.
Сервіс універсальної автоматичної обробки документів
Доопрацьовано автоматичне відновлення роботи сервісу після створення резервної копії програми за допомогою Планувальника завдань.
Зарплата
В налаштуваннях додано параметр Округлювати суму виплати до 10 копійок для виду оплати Аванс. Налаштування виконується на вкладці Додаткові показники.
Звітність
Відкориговано виконання консолідації пакетів звітів Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ при використанні СКБД PostgreSQL.
Адміністрування
Реалізовано можливість автоматичного оновлення даних користувачів з Active Directory за допомогою опції Автоматичне оновлення груп з AD та встановлення часового інтервалу оновлення у хвилинах.
Управління користувачами здійснюється за допомогою команди Оновити групи з AD. Команда доступна у головному меню Файл та у контекстному меню. По виконанню команди здійснюється оновлення всіх існуючих груп користувачів у програмі: оновлення облікових записів, якщо вони відсутні у Active Directory, переміщення облікових записів у іншу групу, додавання нових користувачів. При оновленні груп в Active Directory користувач, який присутній в декількох групах АD, в програмі М.Е.Doc залишатиметься в останній завантаженій групі.
Також у Журналі подій додано фіксацію подій:
Інтеграція
1. Реалізовано можливість створення заявок на формування кваліфікованого сертифіката підписувача ЕП за допомогою методів CreateOrOpenCertReq() та RefreshCertReq().
2. У документі Інструкція по COM-об’єктам.pdf додано опис метода SeekDocumens(). Метод призначений для отримання списку документів за датою і номером документа. Докладно про використання методів дивіться у інструкції, що знаходиться у каталозі встановлення програми ...\help\manuals\Інструкція по COM-об’єктам.pdf.
Нові форми
Додано нові форми Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (J/F3001003, початок дії з 01.08.2022 р.)
Як завжди, ми плідно попрацювали в минулому місяці. Докладніше про всі доробки та оновлення програми M.E.Doc, які відбулись протягом серпня 2022 р., читайте у релізах оновлень 11.02.081, 11.02.082, 11.02.083.
Слідкуйте за оновленнями M.E.Doc! Ми працюємо для кожного свого клієнта!