M.E.Doc API SAF-T UA Новий стандарт податкового аудиту.
Розробка компанії Linkos Group, що дозволяє платникам податків створювати, перевіряти та підписувати файли SAF-T UA, згідно з актуальними вимогами податкового законодавства.
Забудьте про складнощі з поданням файлу SAF-T UA.
Подання SAF-T UA — виклик для бізнесу через складність стандарту, великі обсяги даних та різноманіття облікових інструментів. M.E.DOC API SAF-T UA усуває ці труднощі та робить процес подання файлу простим та ефективним.
Автоматичне формування звітності.
Файл формується автоматично на основі даних з ваших облікових систем.
Підтримка SAF-T UA 2.0.
Актуальна та оновлена структура файлу звітності.
Сумісність
Інтеграція з обліковими системами, за допомогою REST API.
Перевірки та валідація даних.
Камеральні перевірки даних та відповідність стандарту.
Рольова модель.
Розмежований доступ до інформації для кожного користувача.
Підтримка.
Оперативна допомога, у разі виникнення технічних питань, по роботі з програмою.
SAF-T UA 2.0.
SAF-T UA 2.0, впроваджений у листопаді 2024 року, призначений для спрощення структури XML, зменшення кількості обов'язкових полів для заповнення та узгодження з національними бухгалтерськими стандартами.
M.E.Doc API SAF-T UA повністю адаптовано до стандарту SAF-T UA 2.0, що дозволяє формувати та подавати звітність відповідно до актуальних вимог, встановлених контролюючим органом.
M.E.Doc API SAF-T UA.
Ідеальне рішення для великих платників податків (ВПП): поєднує зручний кабінет користувача та REST API для легкої та надійної інтеграції з обліковими системами.
- Повністю розгортається у вашій інфраструктурі.
- Працює з оновленою структурою SAF-T UA 2.0.
- Створення XML-файлу у форматі SAF-T UA відбувається засобами програми.
- Формат обміну повідомленнями між вашою обліковою системою і REST API – JSON
- Конфіденційність інформації забезпечується завдяки рольовій моделі, яка дає можливість розмежувати доступ до різних структурних одиниць файлу SAF-T UA.
Вартість: 120 000 грн
Рішення готове до інтеграції з будь-якою ERP.
Використовуєте бухгалтерську систему власної розробки або навіть декілька облікових програм? Наше рішення допоможе зібрати всі необхідні дані з ваших облікових систем та створити файл SAF-T UA правильної структури. А завдяки зручній функції візуалізації даних ви зможете перевірити та відкоригувати зібрану інформацію перед поданням SAF-T UA-файлу.
Функціональні переваги.
Унікальні можливості M.E.Doc API SAF-T UA роблять його незамінним інструментом:
- Перегляд файлу SAF-T UA у візуально зручному форматі.
- Підписання файлу SAF-T UA та експорт для подання в ДПС.
- Заповнення файлу вручну або імпорт даних у форматах XML та XLS.
- Спільна робота над файлом декількома користувачами у реальному часі.
- Якісна перевірка файлу SAF-T UA за допомогою вбудованих контролів.
Чому обирають наші рішення?
Гнучкість.
Рішення, що ідеально підходять для різних галузей та масштабів бізнесу.
Надійність.
Розробник, який більше 20 років допомагає у поданні звітності українського бізнесу.
Функціональність.
Унікальне рішення, яке охоплює весь процес роботи з файлом SAF-T UA: від створення до підписання та експорту для відправки в ДПС.
Простота використання.
Інтерфейс, розроблений з урахуванням найкращих практик бухгалтерського обліку та звітності, для вашої зручності.
Як підготуватися до подання файлу SAF-T UA?
-
Крок 1.
Дізнайтеся, які дані необхідно включити у файл SAF-T UA. Ознайомтеся з описом структури файлу тут або на сайті податкової інспекції.
-
Крок 2.
Зробіть аналіз інформації, що зберігається у ваших облікових системах. Вам потрібно зрозуміти, якої інформації вам не вистачає та де ви її зможете знайти.
-
Крок 3.
Зверніться до нас. Ми допоможемо вам налаштувати інтеграцію з вашою ERP-системою для коректної передачі даних та формування файлу SAF-T UA.
Більше про SAF-T UA.
Що вам потрібно знати про SAF-T UA?
Контакти.
Відділ продажу:
Технічна підтримка:
Відділ впровадження: