вгору

Як виписувати податкові накладні, коли філії мають кілька РРО?

Відповідно до Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку у контролюючому органі та якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника ПДВ.

Зареєстрований платник ПДВ – головне підприємство, до складу якого входять філії або структурні підрозділи, які здійснюють операції з використанням касових апаратів та яким не делеговано право складання ПН, може прийняти рішення щодо:

  • складання окремих податкових накладних за щоденними підсумками операцій за підсумками кожного касового апарату структурного підрозділу (філії);
  • складання однієї податкової накладної за щоденними підсумками операцій за показникам усіх РРО у структурних підрозділах філії.

Для цього платник ПДВ повинен кожній філії та структурному підрозділу присвоїти окремий цифровий номер. Про що він має письмово повідомити контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника ПДВ.

Про це повідомили податківці Дніпропетровської та Львівської областей.

Нагадаємо нашим користувачам, що з 1 березня 2022 р. застосовуються такі форми ПН/РК:

  • J/F1201013 Податкова накладна;
  • J/F1201113 Додаток №1 до податкової накладної;
  • J/F1201213 Додаток №2 до податкової накладної. Розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної.