вгору

Які відомості про трудову діяльність працівника подає роботодавець до ПФУ?

З метою обліку в електронній формі відомостей про трудову діяльність працівника страхувальник, тобто роботодавець, подає відомості про працівника. А саме: 

  • прийняття або звільнення з роботи; 
  • переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу; 
  • поновлення на роботі; 
  • призупинення/відновлення дії трудового договору; 
  • про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складання присяги; 
  • належності або неналежності осіб, які працюють, у тому числі підприємців, або забезпечують себе роботою самостійно, до професійних спілок та/або до осіб, які підлягають обов’язковим медичним оглядам. 

Подача вищезазначених відомостей про трудову діяльність передбачено ч. 2 ст. 20 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 р. № 2464-VI 

Інформацію подають через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України з обов’язковим накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. 

Про це нагадали фахівці ГУ ПФУ в Закарпатській області.