вгору

Неприбуткову організацію поновили у Реєстрі: як правильно відзвітувати?

Платник податків зобов’язаний за кожен встановлений Податковим кодексом України (далі – ПКУ) звітний період, в якому виникають об’єкти оподаткування, або за наявності показників, що підлягають декларуванню, подавати декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Це передбачено абзацом першим п. 49.2 ПКУ і застосовується для всіх платників податків.

Отже, відповідно до п. 46.2 ПКУ неприбуткова організація, яку поновили у Реєстрі неприбутківців, повинна подати до органу ДФС Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (ідентифікатор форми у М.E.Doc J0101911) за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року. При цьому показники діяльності такої організації обраховуються з дати її включення до Реєстру.

Крім цього, за період перебування на загальній системі подається до органу ДФС у визначені ПКУ строки декларації з податку на прибуток (ідентифікатор форми J0100117) та фінансову звітність за звітні (податкові) періоди.

Таке роз’яснення надали податківці у листі від 06.05.2019 р. № 1981/6/99-99-15-02-01-15/ІПК. Звертаємо увагу, що воно є індивідуальним. Щоб уникнути непорозумінь з органами ДФС радимо звернутися в податкові органи за особистим роз’ясненням.

Читайте більше у Блозі бухгалтера:

Які форми фінзвітності повинні подавати платники податку на прибуток та неприбуткові організації – ДФС;

Неприбуткові організації можуть надсилати реєстраційну заяву за формою № 1-РН в електронному вигляді.