Як нагадали податківці, п.8 р.2 Порядку реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. №547 (далі – Порядок - № 547), передбачені підстави для відмови у реєстрації РРО.
А саме:
- РРО вже зареєстрований;
- модель (модифікацію) РРО не включено або виключено з Державного реєстру РРО;
- РРО не відповідає сфері застосування, зазначеній в реєстраційній заяві;
- ЦСО не має права на технічне обслуговування та ремонт РРО у зв’язку з відсутністю договору з виробником (постачальником) такого РРО;
- документи подано не в повному обсязі;
- в контролюючому органі наявні відомості про анулювання ліцензії на право здійснення відповідної господарської діяльності;
- відсутній документ на право власності або інший документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;
- Суб’єкт господарювання (далі – СГ) не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- СГ не перебуває на обліку в контролюючому органі, до якого подано документи на реєстрацію РРО;
- СГ або його відокремлені підрозділи не перебувають на обліку в контролюючому органі за адресою господарської одиниці, де буде використовуватися РРО.
За наявності вищезазначених підстав контролюючий орган не пізніше двох робочих днів з дати надходження документів для проведення реєстрації РРО надає або надсилає повідомлення про відмову у проведенні реєстрації РРО із зазначенням підстав для такої відмови (п.9 р.2 Порядку № 547). Також дане роз’яснення було надано на Інформаційно-довідковому ресурсі «ЗІР», категорія 109.06.
Додатково щодо пропозиції Уряду спрощення використання РРО та Яку дату вважати датою реєстрації РРО читайте у Блозі бухгалтера.