вгору

Сashalot: підсумки 2021 року

11.01.2022

Новий 2022 рік наступив і вже шалено відраховує свої дні. Бажаємо Вам у новому році розвитку та стабільності. А ми підведемо підсумки і сфокусуємося на тому, чи вдалося нашій команді Cashälot протягом 2021 року здійснити наші плани, чи став наш новий продукт затребуваним у підприємців?

Враховуючи кількість користувачів, які обрали наш інструмент для свого бізнесу - нам це вдалося! Ми розробили якісний та функціональний продукт, який забезпечує вирішення задач, що виникли у підприємців. ПРРО Cashälot - це багатофункціональне та комфортне ПЗ для Вашого бізнесу.

Багаторічний досвід, як продуктової компанії, креатив та свіжі ідеї нашої команди, а також постійний та виключний фокус на користувача забезпечили успіх нашому продукту Cashälot. Наше завдання полягало у тому, щоб забезпечити користувачів не лише фіскальною функцією ПРРО, а цілим комплексом послуг, які допоможуть підприємцю контролювати, аналізувати та покращувати свій бізнес. Звісно, що розробити ПРРО такого класу було складніше, але за відгуками наших користувачів ми зрозуміли,  що не помилились!

За минулий 2021 рік Cashälot зробив величезний крок вперед: розширив свої можливості, удосконалив функціонал:

  • Аналітика

Додано новий розділ Аналітика. У цьому розділі користувачам доступні інструменти, що допомагають переглядати та аналізувати завантаженість кас, активність покупців, оцінювати середню суму чеків продажу та інтенсивність роботи касирів. Завдяки новим інструментам Ви можете проаналізувати інформацію, отриману з ПРРО, та збільшити прибуток та ефективність роботи господарських одиниць.

У 2022 році ми плануємо розширювати функції розділу Аналітика.

  • Склад

Додано новий розділ Склад. У розділі реалізовано спрощений складський облік, у тому числі Форму ведення обліку товарних запасів. Ви можете в електронному вигляді заповнювати дані про первинні документи та додавати скан-копії первинних документів до таблиці. У 2022 році ми плануємо реалізувати розширений складський облік.

  • Моніторинг роботи кас

Можна контролювати роботу кас. Зокрема, моніторити:

  • відкрита чи закрита зміна у ПРРО; 
  • суми щодо службового внесення або видачі;
  • загальну кількість чеків, сформованих на ПРРО за зміну;
  • ПІБ касира, що відкрив зміну на ПРРО;
  • інформацію про ліцензію. 
  • Відправка чеків покупцю

Можна налаштувати відправку електронних касових чеків покупцям на пошту, у SMS повідомленнях. 

  • Режими роботи та способи оплати

У розділі Всі каси додано налаштування режимів роботи каси та доступних способів оплати. Для каси є можливість обрати один із режимів - Продаж або Ломбардні операції. Для режиму Продаж реалізовано налаштування способів оплати: Продаж, Передоплата, Післяплата та Інтернет-продаж.

  • Режим Ломбардні операції

У розділі Всі каси можна налаштувати режим роботи ПРРО – Ломбардні операції.

Режим Ломбардні операції призначений для проведення таких операцій: надання кредитів, видачі коштів під заставу, а також надання інших супутніх послуг ломбардом.

  • Технічна підтримка

Для зручності наших користувачів у головному меню додано пункт Технічна підтримка. При натисканні на кнопку відкривається форма з контактними даними саме Вашої обслуговуючої організації.

  • Номенклатура товарів та послуг

Реалізовано синхронізацію Номенклатури товарів та послуг з Кабінетом користувача. Ця функція корисна тим, що тепер картки товарів (послуг) у довіднику не будуть дублюватись. Завдяки цьому Ви отримуєте максимально точну інформацію щодо проданих товарів і не тільки. Синхронізація зекономить Ваш час, адже, якщо у Вас декілька господарських одиниць, то завантаживши номенклатуру в одну господарську одиницю, Вам не потрібно завантажувати таку ж саму номенклатуру для інших господарських одиниць. Це буде синхронізовано автоматично. 

Водночас залишається можливість імпортувати товари (послуги) до довідника Номенклатура та для кожної каси окремо.

Крім того, наші користувачі можуть переглядати історію цін в картці товару та здійснювати моніторинг (контроль) за цінами.

  • Звіти ПРРО

Забезпечено формування та друк періодичного звіту (повного та скороченого) і звіту про реалізовані товари (надані послуги) відповідно до вимог чинного законодавства.

  • Доопрацьовано наші розрахункові документи

Ми завжди слідкуємо за всіма змінами у законодавстві, а тому всі наші документи є актуальними. Зокрема, Акти у розділі “Касові документи” відповідають чинним вимогам ДСТУ 4163:2020.

Крім того, для друкованих форм наших розрахункових документів ми розробили такі новинки:

- у Видатковому чеку відображається інформація про чек продажу, за яким виконано повернення;

- до друкованої форми фіскального чека продажу та повернення можна додати зображення логотипу, як у верхній, так і у нижній частині чека.

  • Додано можливість використовувати додаткове обладнання

Додано налаштування POS-терміналу Printec для здійснення оплат карткою. Також додано 32-розрядну версію драйвера POS-термінала Printec.

  • Реалізовано штрих-код марки акцизного податку на алкогольні напої у чеку

Забезпечено своєчасне виконання вимог законодавства щодо цифрового значення штрих-коду марки акцизного податку на алкогольні напої при додаванні товару у чек. Вводити значення штрих-кодів марок акцизного податку на алкогольні напої у вікні чека можна вручну або за допомогою сканера штрих-кодів. Також забезпечено введення або сканування штрих-коду марки акцизного податку та його відображення у фіскальному чеку для алкогольного коктейлю та алкогольного напою на розлив.

Ваші позитивні відгуки нас, як розробників, дуже надихають. Ми обіцяємо і надалі працювати для Вас та допомагати Вам у Вашій роботі!

Ми прагнемо до досконалості і турбуємось про кожного свого користувача! Дякуємо, що обрали саме Cashälot. Залишайтесь з нами. Ми працюємо для Вас!