вгору
20.10.2025
У вас багато документів, і кожен потребує підпису? Більше не потрібно витрачати години на налаштування! Усього кілька хвилин і комплект підписів у Medoc готовий працювати на вас. Що треба зробити:
1. Перейдіть у розділ «Первинні документи» → «Користувацькі налаштування комплектів підписів».
2. Натисність іконку , щоб створити новий комплект підписів, задайте йому назву та напрямок документа.
3. Задайте умови застосування підписів. Для цього двічі клацніть на рядку з потрібною умовою - «Контрагент», «Ярлик», «Тип документа», «Код документа», або «Сума по документу» та оберіть із запропонованих значень.
4. Натисніть іконку у полі «Перелік підписантів». Далі у вікні «Підписант» оберіть типи підпису та додайте відповідних співробітників натиснувши іконку
.
5. Збережіть зміни натиснувши іконку на панелі інструментів.
Результат:
Готово! Ви налаштували комплект підписів — тепер документи підписуються автоматично, без десятків повторних кліків.
Робота з документами стає швидшою та впорядкованою: ви встигаєте закривати всі задачі вчасно та працювати без зайвої рутини. Один раз налаштували — і система щодня забезпечує стабільність та швидкість вашого документообігу.
Детальну інструкцію створення ви завжди можете знайти у розділі «Довідка» безпосередньо у програмі.