вгору

Типове положення про бухгалтерську службу бюджетної установи змінили

КМУ своєю постановою від 16.05.2025 р. № 566 затвердив нову редакцію Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи. Постанова розроблена Мінфіном за участі Держказначейства, Нацдержслужби та окремих головних розпорядників коштів,  з метою удосконалення структури, уточнення повноважень та функцій бухгалтерських служб бюджетних установ. 

Це рішення стало черговим важливим кроком на шляху реалізації Стратегії модернізації системи бухгалтерського обліку та фінансової звітності в державному секторі на період до 2025 року, ухваленої для підвищення ефективності діяльності бухгалтерських служб бюджетних установ, оптимізації функціональних обов’язків і повноважень головних бухгалтерів.  

Прийнята постанова передбачає: 

  • врегулювання форм організації ведення бухгалтерського обліку бюджетної установи з урахуванням норм законодавства; 
  • врегулювання відносин бюджетних установ при обслуговуванні централізованою бухгалтерією (ведення бухобліку бюджетної установи може здійснюватися на договірних засадах централізованою бухгалтерією бюджетної установи, якій підпорядковується така бюджетна установа); 
  • врегулювання питання підпорядкування бухгалтерської служби безпосередньо керівникові бюджетної установи (керівнику державної служби в органі державної влади). 

Зміни стосуються всіх бюджетних установ України, які здійснюють бухгалтерський облік самостійно або з використанням централізованих бухгалтерій. Постанова сприятиме поліпшенню та удосконаленню діяльності бухгалтерських служб таких установ та  централізованих бухгалтерій. 

Про це повідомлено на сайті Мінфіну.