вгору

Законопроєкт про внесення змін до Закону України "Про рекламу" та інших законів прийнято за основу

Верховна Рада України 11 березня прийняла в першому читанні проєкт Закону України “Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» та інших законів України” (реєстр. № 12253 від 27.11.2024 р.). Ухвалення цього проєкту має створити необхідні сучасні європейські умови для забезпечення правової визначеності, а також належного захисту інтересів споживачів.  

Актом, зокрема, пропонується: 

1. Узгодити положення Закону «Про рекламу» щодо недопущення дискримінаційної реклами із положеннями Закону «Про медіа»

2. Досягнути правової визначеності шляхом чіткого розмежування поняття прямої реклами як окремої форми реклами, а також обмежень щодо порядку розповсюдження прямої реклами та спонсорства на противагу порядку розповсюдження реклами загалом, зокрема для реклами та прямої реклами окремих категорій товарів. 

3. Надати визначення місцю торгівлі для розмежування реклами та інформації у місцях торгівлі. 

4. Удосконалити норми щодо способів ідентифікації всіх форм реклами та іншої інформації, яка поширюється відповідно до Закону «Про рекламу». 

Про це зазначено на сайті ВРУ.