вгору
23.05.2019
Розробники програми M.E.Doc не зупиняються на досягнутому і рухаються вперед, впроваджуючи нові доробки. Це робиться для того щоб спростити і полегшити роботу наших користувачів.
Розберемося, що це за модуль і що він собою представляє.
Модуль РРО знаходиться, як і всі інші модулі, у Головному меню і містить 2 розділи (див. Рис.1).
Рис. 1
Зупинимось на розділах більш детально.
Розділ 1 – Реєстр документів РРО
Реєстр документів РРО призначений для створення, редагування та збереження документів, щодо застосування екземплярів РРО, з метою їх реєстрації в ДФС.
Нагадаємо! Створення нового документа відбувається звичним способом, натиснувши на панелі інструментів або обравши команду Файл-Створити.
При створенні нового документа необхідно обрати запропонований із переліку (див. Рис. 2) і натиснути Створити.
Рис. 2
Зазначимо, що запропонований перелік Створення звіту містить 6 розділів:
1) РРО - реєстрація РРО передбачає створення звітів (Рис. 2.1)
Рис. 2.1
2) РРОВ – реєстрація РРО для валюти (Рис. 2.2)
Рис. 2.2
3) КОРО – реєстрація КОРО, РК (Рис. 2.3)
Рис. 2.3
4) ЦСО – технічне обслуговування РРО (Рис. 2.4)
Рис. 2.4
5) ЕРРО – Реєстр екземплярів РРО (Рис. 2.5)
Рис. 2.5
6) РЦСО – Реєстр ЦСО РРО (Рис. 2.6)
Рис. 2.6
Також додано можливість створення Документів довільного формату для додавання сканованих копій документів (у разі необхідності).
При цьому у таблиці реєстру це буде відображатися так (див. Рис. 3).
Рис. 3
Не менш важливою доробкою є створення Фільтру, який призначений для інструментів відбору потрібних документів. У Фільтрі представлені атрибути документів, за якими здійснюється пошук та сортування (див. Рис.4).
Рис.4
Розділ 2 – Довідники
Цей розділ призначений для створення та редагування довідників, які будуть використовуватись при заповненні Документів РРО. Всі Довідники є довідниками користувача, які він самостійно створює, наповнює та редагує. Таким чином, створюються персональні довідники РРО, які містять інформацію про типи, сфери застосування РРО, необхідні для певного підприємства.
Важливо! При першому відкритті довідники не містять записів!
Довідник має 4 розділи (Рис. 5).
Рис. 5
Для Створення записів у Довідниках використовують або Файл-Створити запис.
Нагадаємо, що всі Довідники заповнюються вручну, а також можуть бути обрані з рекомендованого системного довідника.
Розділ Господарські одиниці - призначений для зберігання інформації щодо господарських одиниць користувача, у яких використовуються реєстратори розрахункових операцій. Довідник заповнюється користувачем та підключений до нових форм РРО.
Розділ Довідник моделей РРО – містить перелік моделей РРО, які використовуються у господарських одиницях користувача.
Розділ Класифікатор сфер застосування РРО – містить перелік сфер застосування РРО, що використовуються у господарських одиницях користувача.
Розділ Перелік РРО - призначений для зберігання переліку екземплярів РРО, що використовуються у господарських одиницях користувача.
Крім того, перелік РРО може бути сформований окремо для Виробників, для ЦСО та безпосередньо для користувачів РРО.
Отже, модуль РРО створений для полегшення і зручності роботи. Однак, даний модуль ще буде доопрацьовуватись. Тому радимо слідкувати за нашими оновленнями і доробками.