вгору

FlyDoc від Linkos Group — у компанії Zepellin

Цифровізація бізнесу сьогодні з тренду перетворюється на необхідність. У той час, коли більшість бізнес-процесів автоматизовано, документообіг з клієнтами не може залишатися на папері. Інвестувати у постійні вдосконалення: підвищення рівня якості надання послуг, покращення комунікації з клієнтами, — необхідність, яка визначає лідерів.

 

ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ» (Zeppelin) — ексклюзивний офіційний дилер на українському ринку всесвітньо відомої компанії Caterpillar, постачальник промислової, сільськогосподарської та будівельної спецтехніки.

 

Ми маємо розгалужену мережу торгових представництв і сервісних центрів по всій країні, власний навчальний центр та велику кількість клієнтів. При таких великих об'ємах для нас першочерговим було отримати можливість надсилати первинні документи контрагентам безпосередньо із облікової системи 1С.

 

З власного досвіду: обмін паперовими документами з клієнтами забирає левову кількість часу. Окрім того, щомісяця витрачається чимало коштів на обслуговування принтерів, папір та кур'єрські послуги. Не кажучи вже про документи, у яких виявлені помилки, — їх відправка на доопрацювання також відтерміновує потрібний результат.

 

Для нас не менш важливим є підтримати світові тенденції щодо збереження лісів і дбайливого ставлення до довкілля. Тому було вирішено перейти на екологічний рівень обміну інформацією — електронний. Ми почали пошук інноваційних рішень, які суттєво оптимізують робочі процеси, прискорять надходження інформації до клієнтів та загалом підвищать якість послуг. Проаналізувавши програмні рішення електронного документообігу, які сьогодні пропонує ринок, ми зробили свій  вибір на користь програмного рішення FlyDoc від національного розробника Linkos Group.

 

Завдяки уніфікованій платформі “ПТАХ”, від Linkos Group, ми можемо обмінюватися документами з усіма контрагентами, які використовують програму M.E.Doc, веб-сервіс СОТА, FlyDoc FREDO, API.ПТАХ. Вагомою перевагою для нас стало те, що FlyDoc не потребує встановлення додаткового ПЗ, а робота відбувається у звичній для працівника обліковій системі.

 

Основними перевагами переходу у  цифровий формат обміну є те, що FlyDoc забезпечує:

  • стабільний та швидкий обмін первинними бухгалтерськими документами з гарантією їх отримання одержувачем;
  • заощадження робочих годин і фінансів;
  • збереження навколишнього середовища.
     

З 1-го червня 2019-го року ми переходимо на електронний документообіг з контрагентами.

FlyDoc від Linkos Group — у компанії Zepellin