вгору

YouControl розпочав роботу з ЕДО у квітні 2019 року

Компанія YouControl розробляє інноваційні рішення на основі відкритих даних та надає повне досьє на кожну компанію України. Ми орієнтуємось на потреби клієнтів та передові технології не тільки у створенні зручних інструментів для перевірки контрагентів, а й у взаємодії із ними. А ще ми турбуємось про ефективність бізнес-процесів.

Тому, у квітні 2019 року наша компанія перейшла на електронний документообіг від M.E.Doc. Навіть за перші декілька тижнів використання ми відчули суттєві зміни: зниження навантаження на бухгалтерію, зведення до нуля ризиків втрат документів.

Найчастіше ми надсилаємо акти передачі прав інтелектуальної власності. Нам важливо, аби наші клієнти отримували їх своєчасно та могли оперативно зафіксувати операцію у своєму обліку. Можу сказати, що наша аудиторія позитивно сприймає такі зміни: лише 20% клієнтів за цей місяць попросили роздрукувати документи, а 80% ми надіслали в електронному вигляді.

Не дарма цей вид обміну документами стає дедалі популярнішим, адже це вигідно. Знижуються витрати на канцтовари, поштові відправлення. Крім того, економиться час наших співробітників, а це означає, вони можуть встигнути обробити більше інформації або взятись за вирішення більш важливих задач та принести більше користі компанії.

Ігор Яковлєв

керівник фінансового відділу YouControl

YouControl розпочав роботу з ЕДО у квітні 2019 року