Як додати разову премію?

Переглядів: 748

По кожному працівнику формується розрахунковий лист, в якому фіксуються та змінюються нарахування та утримання за заданий період. Такі види нарахувань, як одноразова премія, доплати, відпустка та лікарняні додаються через розрахунковий лист.

Для того, щоб додати разову премію виконайте наступне:

1. Увійдіть у розділ Зарплата— Розрахункова відомість. Оберіть необхідного співробітника та на панелі інструментів натисніть кнопку Розрахунковий лист.

2. У  відкритому вікні, в колонці Нарахування натисніть правою кнопкою миші та у контекстному меню виберіть команду Додати вид оплати.

Як додати разову премію

3. Оберіть каталог Премії, далі Премія(разова) та вкажіть необхідну суму. Місяць вказуємо поточний. Збережіть внесені дані, натиснувши кнопку Зберегти.

Як додати разову премію

4. Після збереження внесених даних в Розрахунковому листі з’явиться доданий вид оплати.

Як додати разову премію?

Будьте уважні
! Через розрахунковий лист додаються разові нарахування (вони відображаються синім кольором), тобто нарахування будуть відбуватися тільки в поточному місяці.