Відпустка без збереження заробітної плати?
Законодавством про працю не передбачено надання відпусток без збереження заробітної плати з ініціативи роботодавця.
Оформлення відпусток без збереження заробітної плати, передбачених ст. 25, 26 Закону про відпустки, є правом, а не обов’язком працівника.
При цьому надання відпусток, передбачених ст. 25 Закону про відпустки, здійснюється роботодавцем в обов’язковому порядку за ініціативою працівника, а надання відпусток, передбачених ст. 26 вищезгаданого закону, здійснюється за згодою сторін.
Для додання такого нарахування в розрахунковий лист працівника, як відпустка без збереження заробітної плати, виконайте наступне.
1. Увійдіть у розділ Зарплата— Розрахункова відомість. Оберіть необхідного співробітника та на панелі інструментів натисніть кнопку Розрахунковий лист.
2. У відкритому вікні, в колонці Нарахування натисніть правою кнопкою миші та у контекстному меню виберіть команду Додати вид оплати.
3. Оберіть каталог Відпустки, далі Відпустка без збереження заробітної плати та вкажіть період відпустки. Збережіть внесені дані, натиснувши кнопку Зберегти.
4. Після збереження внесених даних в Розрахунковому листі з’явиться доданий вид оплати.