"Захищений носій не знайдено". В чому проблема та як її вирішити?

Переглядів: 27023

токен не знайдено
 

  1. Перевірте, чи підключений захищений носій до комп’ютера:

Захищений носій, на якому зберігається секретний ключ для підписання або відправки документів, обов’язково повинен бути підключений до комп’ютера.

  • Перевірте, який захищений носій був підключений до комп’ютера, оскільки кожен секретний ключ повинен зберігатись на захищеному носієві. 

(Наприклад: до комп’ютера підключений захищений носій з ключем директора, а в програмі потрібно підписати документ бухгалтером).

 

  1. У програму не завантажений необхідний сертифікат:

Перевірте наявність діючого сертифікату в програмі в розділі “Адміністрування — Сертифікати — Встановлені сертифікати”, в колонці “Захищений носій” навпроти вашого сертифікату має бути встановлена відмітка. Якщо сертифікат в програмі відсутній, необхідно завантажити його з сайту Кваліфікованого надавача, в якому ви отримали сертифікат, після чого завантажити цей сертифікат в програму M.E.Doc.

 

  1. Операційна система не розпізнає захищений носій (не встановлений драйвер):

Драйвери для захищених носіїв на сучасних операційних системах вже встановлені, але якщо у вас застаріла операційна система, необхідно буде встановити їх в ручному режимі.

  • Для захищених носіїв від виробника ТОВ “Автор”: http://www.avtor.ua

  • Для захищених носіїв від виробника АТ “ІІТ”: https://iit.com.ua

 

  1. Не активовані служби “Смарт-карта” та “Plug and Play”:

Відкрийте на комп’ютері “Служби” та перевірте чи активовані служби, які відповідають за роботу захищених носіїв на комп’ютері. За необхідністю запустіть служби та перезапустіть програму M.E.Doc.

 

  1. Захищений носій пошкоджено або не працює Usb Роз'єм:

Під час підключення захищеного носія від виробника ТОВ  “Автор” до комп’ютера, на ньому загоряється індикатор. Якщо цього не відбувається, під'єднайте захищений носій до іншого USB роз’єму.

Якщо захищений носій не працює, радимо звернутись до компанії, в якої ви придбали його, для здійснення заміни чи ремонту.

 

Якщо ви не знайшли відповідь на своє запитання — радимо звернутися до нашої технічної підтримки за телефоном: +38 (044) 206 72 10