вгору
27.10.2023
Ви певно знаєте чи хоч раз чули про платформу ПТАХ? А якщо раптом ні, то платформа ПТАХ – популярний в Україні хмарний сервіс обміну електронними юридично значущими документами. За допомогою API, яке надається розробником ПТАХ, кожен користувач може під’єднатися до платформи та отримувати документи, які відправлені організації за допомогою платформи, а також надсилати документи своїм контрагентам, які підʼєднані до ПТАХ. Документи при цьому шифруються та підписуються кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
На відміну від існуючих сервісів, ПТАХ дозволяє поєднати різні облікові системи підприємств для миттєвої передачі та обміну документами, підписаними за допомогою КЕП.
API.ПТАХ — це набір функцій, який дозволяє інтегрувати весь функціонал ЕДО до будь-якої облікової системи, і уникнути передачі документа з одного програмного забезпечення до іншого для його підписання та відправки контрагентам.
Платформа ПТАХ відкрита для усіх розробників та користувачів. Підʼєднатися можна за допомогою будь–якого використовуваного софта без додаткових програм чи змін.
Завдяки такому методу інтеграції в обліковій системі замовника з'явиться функціонал зі створення електронних документів, їх підписання та відправки на погодження контрагентам. Вхідні документи від контрагентів також приймаються у звичну обліковку.
Обмін документами завжди здійснюється через платформу ПТАХ. Завдяки роумінгу користувачі АРІ.ПТАХ мають змогу обмінюватися документами з усіма контрагентами, які використовують такі рішення: M.E.Doc, СОТА, Fredo, FlyDoc.
Система автоматично інтегрує надіслані дані в облікові системи компаній, ідентифікує контрагентів за кодом ЄДРПОУ та доставляє ваші документи в зашифрованому завдяки КЕП вигляді в облікову бухгалтерську систему чи програмний продукт підприємства. Додатковим плюсом є те, що платформа ПТАХ не потребує додаткової регулярної оплати, обслуговування та техпідтримки розробника.
Користувач отримує повну специфікацію API, що містить вимоги до системи клієнта та детальний опис функцій, який дозволяє інтегрувати функціонал ЕДО до облікової системи.
У результаті інтеграції користувач отримує:
Переваги
Переваги інтеграції через API
Використовуючи API, ви можете бути певні, фахівці забезпечать вам постійну підтримку. Вам для цього не потрібно залучати власних фахівців, а інтеграція стабільно працюватиме та буде регулярно оновлюватися.
За допомогою цього рішення ви зможете стандартизувати свої процеси ЕДО та обмінюватися з усіма, хто використовує програми приєднані до платформи.
Тож, API. ПТАХ стане чудовим рішенням для компаній, які прагнуть організувати електронний документообіг з контрагентами безпосередньо з облікової системи, без необхідності встановлювати додаткове ПЗ.
Якщо вас зацікавило рішення API.ПТАХ або ви майте запитання та потребуєте консультації щодо реалізації АРІ у вашій компанії, ви завжди можете звернутися до наших фахівців, які радо вам допоможуть: +380 44 206 72 25.