вгору
02.04.2020
У зв’язку з карантином українські компанії активно залучають сучасні програмні рішення, щоб оптимізувати надання послуг власним клієнтам відповідно до вимог віддаленої роботи. Зокрема, компанія “Київстар” — лідер телекомунікаційної галузі, з 1 квітня 2020 року повністю перейшла на обмін рахунками-актами зі своїми корпоративними клієнтами виключно в електронному вигляді.
Відтак, корпоративні клієнти можуть отримати, переглянути та завантажити підписані рахунки у програмі M.E.Doc або у вебсервісі СОТА. Підписання документів відбувається за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Загальний перехід компанії “Київстар” на електронний документообіг — це вагомий крок назустріч своїм користувачам, які працюють віддалено та прагнуть уникати зайвих контактів в умовах карантину. Важливо, що всі нововведення повністю відповідають чинним вимогам законодавства України.
Пам’ятаймо, що сучасні технології допоможуть нам зберегти здоров'я та бізнес.