вгору

Linkos Group на Бухгалтерському Семінарі: як економити на ЕДО у 2025

04.07.2025

Linkos Group, український ІТ-холдинг і розробник цифрових рішень для бізнесу, виступив преміумпартнером Великого Бухгалтерського Семінару — ключової професійної події літа, що зібрала понад тисячу учасників зі всієї України.

Цей семінар ще раз підтвердив: ефективний бізнес потребує не просто сучасних цифрових інструментів, а цілісного, системного підходу — того, що ми в Linkos Group називаємо вітамінізацією. Це рішення, що зміцнюють бізнес-процеси, зменшують витрати і додають впевненості в щоденній роботі.

"Ми створили набір цифрових рішень, які працюють, як вітаміни для бізнесу — зміцнюють, захищають і прискорюють процеси. Наприклад, M.E.Doc, як вітамін, пришвидшує документообіг і сприяє легкій звітності, ПРРО Cashalot — вітамін для касової стійкості, ISpro — для облікової сили, СОТА — для легкого хмарного управління, ЦСК 'Україна' — для цифрового захисту електронних документів," — розповіла на семінарі  Марина Кондратюк, керівниця навчального центру Linkos Group.
 

Як зекономити на електронному документообігу у 2025 році?


У своєму виступі Марина Кондратюк представила практичну тему “ЕДО без зайвих витрат: як економити на документообігу в 2025 році”. 

"Уявімо, є 30 контрагентів — і бухгалтеру доводиться працювати одразу у трьох платформах. Це зайві договори, три програми, три набори доступів. А ще хаос, плутанина і зайве навантаження," — зазначила експертка. Рішення — єдина програма для всіх контрагентів: M.E.Doc від Linkos Group.

"Linkos Group знає, як вирішити проблему ЕДО в Україні. Більшість ваших контрагентів вже користуються програмою M.E.Doc. Коли ви відправляєте документи, M.E.Doc автоматично визначає, чи може контрагент отримати їх через ПТАХ — роумінг-платформу для обміну е-документами, до якої підключені такі програмні продукти, як M.E.Doc, FlyDoc, FREDO, СОТА. 

В момент, коли відбувається відправка документів, M.E.Doc перевіряє, чи зможе контрагент прийняти їх в одній із вищезгаданих програм. Якщо так, то документ відправляється, і ваш контрагент в інтерфейсі своєї програми його успішно погоджує або відхиляє. 
Якщо ж ні, M.E.Doc автоматично створює посилання на електронний документ і запропонує вам відправити його або електронною поштою, або будь-яким месенджером, у якому ви спілкуєтеся з контрагентом. Це заощадливо, адже ви не витрачаєте час на пошук рішення для відправки документа контрагенту. Своєю чергою ваш контрагент теж виграє, тому що йому не потрібно здійснювати додаткову оплату за інші сервіси, шукати їх й авторизуватися,
" — пояснила Марина.
 

Чому це важливо для бухгалтера?


Багато бухгалтерів щодня стикаються з викликом: як зручно і без помилок обмінюватися е-документами з партнерами, які працюють у різних системах?

Це означає зайві витрати на кілька сервісів, інтеграції, навчання команди, ліцензії та час, витрачений на роботу з різними інтерфейсами.

Але з M.E.Doc від Linkos Group все простіше:

  • єдиний інтерфейс для всіх контрагентів;
  • універсальний, безлімітний ЕДО за фіксовану ціну — 2150 грн на рік (180 грн у розрахунку на місяць);
  • менше помилок, швидше підписання і обмін документами;
  • можливість працювати навіть із тими, хто не користується M.E.Doc;
  • повна історія документообігу і архів у системі.

"Наше завдання як розробника — не просто створювати програми, а оздоровлювати бізнес. Ми переконані: український бізнес має право на ефективну, просту і чесну роботу без зайвих витрат. Linkos Group тут, щоб допомогти," — підсумувала виступ Марина Кондратюк.

Linkos Group створив на семінарі зону користі та енергії: гості отримали консультації від експертів, змогли поставити свої запитання, пригоститись фірмовими бізнес-смузі та взяти участь у розіграші подарунків.

Ділимось атмосферою заходу у фото і дякуємо кожному за активність, цікаві питання та теплу енергію!