вгору
30.09.2025
На IT Arena 2025 компанія Linkos Group спільно з медіа Vector заснувала спеціальну нагороду для найцікавішого стартапу. Це партнерство стало новим кроком у підтримці молодих команд, які презентують свої ідеї на найбільшій технологічній події країни.
Символічно, що саме Linkos Group — компанія з понад 25-річним досвідом створення інноваційних рішень для бізнесу — цього року обирала переможця та вручала відзнаку. Для експертів Linkos Group це не лише підтримка перспективних ідей, а й внесок у розвиток української технологічної екосистеми.
Відзнаку отримав стартап StackBob — це український стартап, що розробляє ШІ-платформу для управління ідентифікацією та доступом співробітників. Платформа автоматизує процеси підключення й відключення працівників, керує паролями та ліцензіями, значно підвищуючи рівень корпоративної безпеки.
«У Linkos Group ми понад два десятиліття створюємо продукти, які працюють у найвимогливіших сферах — електронний документообіг, звітність, ERP-системи, хмарні підписи. Для нас безпека, комплаєнс і прозорість — не просто принципи, а основа кожного рішення. Саме тому ми обрали StackBob переможцем конкурсу стартапів: їхній продукт вирішує критичну задачу бізнесу — безпечне та прозоре управління доступом до цифрових сервісів. Це інновація, яка допомагає компаніям оптимізувати витрати, посилити контроль і водночас зберегти довіру співробітників. Такий баланс практичної користі й технологічності ми вважаємо ознакою стартапу світового рівня», — зазначила Олеся Линник, керівна партнерка Linkos Group.
Олеся Линник, керівна партнерка Linkos Group та Ісмаіл Осбанов, СЕО Vector, вручають представнику найцікавішого стартапу сертифікат.
«Для Vector це був приклад бізнес-логіки. Стартапи, які отримують увагу від профільного медіа, отримують більше, ніж просто відзнаку. Це сигнал довіри для інвесторів, ринку та партнерів. І саме це, на мою думку, найбільша цінність нової нагороди. Як і з фічею аудіоозвучки статей від Respeecher, це приклад формування нових правил гри: коли видимість і довіра стають так само важливими активами, як інвестиції чи технології», — розповів Ісмаіл Осбанов, СЕО Vector.
Для Linkos Group ця ініціатива стала логічним продовженням місії компанії — сприяти цифровізації та підтримувати інновації, які допомагають бізнесам рости. Для Vector — підтвердженням ролі медіа як рушія технологічної культури.