вгору
18.10.2022
Ми у M.E.Doc дбаємо, щоб електронний документообіг максимально спрощував життя усім сферам українського бізнесу. Документообіг між підприємствами та банківськими установами — це один із тих напрямків, що нині виходить на новий рівень.
Завдяки співпраці «ПриватБанк» та M.E.Doc, процес подання фінансової звітності та інших електронних документів, для обслуговування клієнтських рахунків і кредитів став простішим та більш оперативним.
Так, задля максимально швидкої та ефективної взаємодії клієнтів з банком, «ПриватБанк» спільно з M.E.Doc запустили рішення з використанням електронного документообігу. Якщо раніше процес подання та обробки фінзвітності міг тривати 3-5 днів, то вже зараз користувачі програми M.E.Doc можуть здійснювати ті ж операції за кілька хвилин.
Для клієнтів банку тепер доступна можливість миттєво передавати фінансові та інші документи, просто через програму M.E.Doc. Уся передана клієнтом звітність автоматично завантажується у банківську систему для здійснення необхідних розрахунків фінансових показників. Скорочення тривалості процесу подання звітності до банку до кількох хвилин замість кількох днів — значно пришвидшує обробку та прийняття рішень для кожного клієнта.
Відправити електронні документи може кожен користувач M.E.Doc вже зараз без додаткових оплат. Все, що вам потрібно зробити для відправки е-документів:
Новий інструмент для електронної взаємодії клієнта з банком дуже простий та зрозумілий у використанні. А, щоб кожному клієнтові було максимально легко ним скористатися, радимо переглянути нашу коротку відеоінструкцію.
Електронний документообіг від M.E.Doc — прискорює існуючу бізнес-взаємодію банку зі своїми клієнтами.
Ми розуміємо, що запорука успішної української економіки — стабільне функціонування усіх сфер бізнесу, зокрема, банків.
Продовжуємо працювати, допомагати та трансформувати бізнес-процеси задля комфортної та ефективної роботи кожного клієнта!