вгору

Чи переносяться строки проведення перевірки у зв’язку з відсутністю посадових осіб юрособи?

Умови та порядок допуску посадових осіб контролюючих органів до проведення документальних планових або позапланових виїзних та фактичних перевірок визначено ст. 81 р. II Податкового кодексу України (далі - ПКУ).

Відповідно до ст. 92 Цивільного кодексу України юридична особа набуває цивільних прав та обов’язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону.

Чинним законодавством передбачено, що призначення на посаду, звільнення, відпустка працівника або призначення до виконання функцій тимчасово відсутнього працівника оформляється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу.

Якщо установчими документами не передбачено покладання на іншу особу організаційно - розпорядчих або адміністративно - господарських обов’язків на випадок відсутності керівника та головного бухгалтера з об’єктивних причин (відпустка, відрядження, лікарняний тощо) відповідними організаційно - розпорядчими документами підприємства тимчасово призначається особа, уповноважена на виконання таких функцій.

Це було зазначено податківцями ГУ ДФС у Ровенській області під час гарячої лінії.

Отже, перенесення термінів проведення документальних планових, позапланових та фактичних перевірок у зв’язку із хворобою, відпусткою або відрядженням посадових осіб юридичної особи ПКУ не передбачено.

Докладніше про перелік документів, які зобов’язані пред’явити податківці перед початком перевірки, читайте у Блозі бухгалтера.