вгору
21.04.2021
На сайті СПО об’єднань профспілок розміщено проєкт постанови Пенсійного фонду України щодо затвердження Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, ФОПа, фізособи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі (далі – проєкт Постанови).
До відома наших читачів! Кабмін прийняв відповідний Порядок щодо обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затверджений постановою від 27.11.2019 р. № 1084, ще півтора роки тому. Пунктом 4 цієї Постанови було дано завдання Пенсійному фонду у місячний строк визначитися з порядком подання таких електронних відомостей.
Проєктом Постанови визначено, що електронні відомості про трудову діяльність працівника подаються страхувальником за працівників або самим працівником.
Відповідні відомості подаються до ПФУ через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України в електронній формі з обов’язковим накладанням КЕП страхувальником або працівником, які подають інформацію. Проєктом передбачено два способи подання таких відомостей:
Які особливості виготовлення сканкопій трудової книжки передбачено проєктом Постанови?
Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній затверджено постановою КМУ від 12.08.1993 р. № 637 (далі – Порядок № 637).
E-копії сторінок трудової книжки та документів про стаж, визначені Порядком № 637, виготовляються шляхом їх сканування.
Такі сканкопії виготовляються в кольоровому форматі з оригіналів трудової книжки та документів про стаж, мають містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів, бути придатні для сприйняття їх змісту, зокрема, дані про серію, номер бланків документів, рекомендована роздільна здатність при скануванні – 300 dpi, формат зображення має бути .jpg або .pdf. При цьому розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб.
З чого складається електронний запис про трудову діяльність працівника?
Такий e-запис складається з:
Проєктом Постанови передбачено, що у разі створення електронного запису з помилками та його відправлення, слід сформувати новий електронний запис.
У разі її затвердження, Постанова набере чинності через 10 днів з дня її офіційного опублікування.