вгору

Ліквідація чи реорганізація підприємства: що з оплатою лікарняних?

У разі ліквідації або реорганізації підприємства, установи чи організації, виплати за страховими випадками, які настали до ліквідації, здійснюються правонаступником, а в разі його відсутності – територіальним органом уповноваженого органу управління за місцем обліку ліквідованої структури як страхувальника. Це передбачено ст. 22 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 р. № 1105-XIV. 

До відома! Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, а також по вагітності та пологах є сформований на основі медичного висновку про тимчасову непрацездатність листок непрацездатності. 

Сформований лікарняний надсилається роботодавцю, з якими застрахована особа перебуває у трудових відносинах (за основним місцем роботи та за сумісництвом) через електронний кабінет страхувальника на вебпорталі ПФУ. 

Отже, якщо страхувальник до ліквідації підприємства не оплатив листки непрацездатності працівників, правонаступник в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду може сформувати запит до ПФУ на створення копії електронного листка непрацездатності як правонаступнику. В запиті необхідно вказати код ЄДРПОУ та назву страхувальника, що припинив діяльність і зазначити дату початку періоду тимчасової непрацездатності, за який будуть сформовані копії лікарняних. 

Після опрацювання та перевірки даного запиту ПФУ будуть створені копії відповідних електронних листків непрацездатності, на підставі яких правонаступник зможе сформувати заяву-розрахунок та здійснити страхові виплати застрахованим особам. 

Про це повідомлено на Телеграм-каналі ГУ Пенсійного фонду у Вінницькій області.