вгору

Модуль СЕВ ОВВ – Ваш надійний помічник з ЕДО

Вже більше місяця наші користувачі – як державні, так і приватні підприємства - користуються новим зручним модулем програми M.E.Doc – СЕВ ОВВ. Головна мета цього модуля – налагоджена взаємодія з контрагентами, які поки що )) не використовують M.E.Doc для обміну електронними документами.

Ми потурбувалися про Ваш електронний документообіг, доклали чимало зусиль і розширили його межі, щоб забезпечити Вас зручним інструментом!

Саме цей модуль дозволяє обмінюватись електронними документами між суб’єктами господарювання, які підключені до СЕВ ОВВ (системи електронної взаємодії органів виконавчої влади) та використовують платформу ПТАХ для документообігу.

Зазначимо, що до системи електронної взаємодії повинні бути підключені всі державні органи. Наразі до неї підключено понад 3400 користувачів. Дані щодо користувачів СЕВ ОВВ постійно оновлюються.

Вимоги щодо застосування СЕВ ОВВ визначені законодавчими актами України щодо застосування довірчих послуг, а також Порядком використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності.

Можливості модуля СЕВ ОВВ

В Реєстрі документів модуля СЕВ ОВВ можливо створювати документи (листи) із вкладеннями різних форматів: «*.doc», «*.doc(x)», «*.pdf», «*.xls", «*.xls(x)», «*.rtf» тощо (при цьому кількість вкладених файлів не має обмежень), підписувати їх КЕП та відправляти отримувачам. 

Також доступні реєстрація вихідних/вхідних документів; відхилення/погодження отриманих документів; створення відповіді на основі вхідного документа тощо. Для підписання документів, обмін якими здійснюється через модуль СЕВ ОВВ, додано новий комплект підписів СЕВ ОВВ.

З нашим новим модулем СЕВ ОВВ робота з електронними документами буде легкою та комфортною. Під час обміну не загубиться жоден Ваш документ!