вгору
03.04.2020
Карантин триває. Це передбачає спілкування на відстані, практично, заборону передачі документів з рук в руки, уникнення фізичного контакту з готівкою, пластиковими картками та первинними документами.
Багато підприємств відправили своїх працівників працювати дистанційно з дому.
Не потрібно уявляти ситуацію, коли бухгалтеру, який працює дома, необхідно підписати первинний документ у директора та відправити його контрагенту - це реалії сьогодення (див. Епізод 1). Адже ніхто не відміняв робочих процесів та взаємодії з контрагентами та партнерами. Період карантину - не привід зупиняти роботу.
M.E.Doc пропонує зручний інструмент для своїх користувачів та їх контрагентів, який допоможе вирішити ці проблеми. Ви можете повноцінно створювати, підписувати та направляти документи вашим партнерам, незважаючи на карантин (див. Епізод 2).
А для самих консервативних пропонуємо ще один інструмент - сервіс від M.E.Doc - Універсальний документ. За допомогою даного сервісу ваші контрагенти зможуть також використати переваги електронного документообігу.
Як використовувати сервіс та які його можливості?
Сервіс знаходиться у модулі Реєстр первинних документів.
Він призначений для створення, підписання ЕП та відправлення документів контрагентам та партнерам у будь-якому форматі.
Зараз, коли рішення потрібно приймати дуже швидко (а Ви не встигли узгодити ЕДО з партнером), не варто витрачати час на погодження та створення шаблонів для обміну документами, а швидко застосувати базовий сценарій обміну документами. Адже, за допомогою даного сервісу Ви можете приєднувати вже існуючі документи, навіть ті, які створені на папері. Необхідно лише сфотографувати або відсканувати Ваш документ. Легко і швидко приєднуйте Ваші документи, як вкладення.
Важливо! Однак є вимога: документи мають бути гарної якості. Це стосується pdf, jpeg та інших.
Погодьтесь, що робота з електронними документами - їх підписання, передача, тощо - займає лічені хвилини. Це наочно продемонстрували Вам наші друзі: бухгалтер Марина та її колеги. Всі учасники документообігу зможуть швидко і зручно здійснювати обмін документами, залишаючись вдома. А ось з паперовими документами, навіть, використовуючи поштове відправлення або службу доставки, - обмін документами може займати декілька днів.
Отже, на даний час величезним “плюсом” ЕДО є можливість уникнення прямого контакту з іншою людиною. Тому M.E.Doc закликає бути відповідальними та зваженими у даній ситуації. Користуйтесь ЕДО, сидячи вдома - це ідеальна профілактика будь-якого вірусу.
#Залишайсявдома. Докладніше про те, як в реаліях працюють сервіси ЕДО, дивіться Хроніки “удальонки” від M.E.Doc: Епізод 1 та Епізод 2. Все зрозуміло, легко та швидко.
Бережіть себе і своїх близьких! А ми потурбуємось, щоб Ваші документи отримали партнери та контролюючі органи.
Багато корисного і цікавого про ЕДО Ви можете знайти у Блозі бухгалтера.