вгору
17.03.2020
На офіційному сайті Фонду соціального страхування (далі - ФСС) розміщено роз’яснення щодо особливості видачі листка непрацездатності та його оплати під час дії карантину.
ФСС зазначає, що у разі введення карантину діє особливий порядок видачі лікарняних, який затверджений наказом МОЗ “Про затвердження Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян” від 13.11.2001р. №455 (далі - Інструкція № 455).
Зокрема, розділом 5 Інструкції № 455 передбачено, що на період тимчасового відсторонення від роботи осіб, робота яких пов’язана з обслуговуванням населення, які були в контакті з інфекційними хворими або є бактеріоносіями, у разі неможливості здійснення тимчасового переведення за їх згодою на іншу роботу, не пов’язану з ризиком поширення інфекційних хвороб, листок непрацездатності видається інфекціоністом або лікуючим лікарем згідно з висновком лікаря-епідеміолога територіальної СЕС.
Що стосується оплати лікарняного?
ФСС зазначає, карантин - є окремим страховим випадком, якщо тимчасова непрацездатність застрахованої особи викликана карантином, накладеним органами СЕС, допомога по тимчасовій непрацездатності за рахунок коштів Фонду надається з першого дня за весь час відсутності на роботі з цієї причини.
Більше інформації читайте у Блозі бухгалтера та у розділі Інформер програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.