вгору
19.11.2025
Електронний документообіг (далі – ЕДО) між платниками податків та контролюючим органом здійснюється без укладання додаткового договору. Це передбачено п. 42.6 Податкового кодексу України.
Платник набуває статусу субʼєкта ЕДО після направлення до контролюючого органу будь-якого е-документа у встановленому форматі із дотриманням вимог законів про електронні документи і електронну ідентифікацію та довірчі послуги.
Як працює обмін документами
Результат перевірки підтверджується квитанціями
Якщо платник не отримав першу квитанцію в зазначений строк, документ вважається неодержаним ДПС.
За наявності другої квитанції про прийняття документа, датою і часом його прийняття (реєстрації) вважається дата та час, зафіксовані у першій.
Якщо платник подає кілька примірників одного документа (наприклад, після виправлення помилок), оригіналом вважається останній правильно сформований документ, який надіслано до граничного строку подання та прийнято контролюючим органом.
Про це нагадала пресслужба ДПС.