вгору
26.03.2024
Оприлюднено проект нової редакції наказу Мінсоцполітики щодо Порядку видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю (далі – Порядок). Відповідний документ з’явився на сайті Спільного представницького органу об’єднань профспілок.
Що передбачено?
1. Цей Порядок регулює механізм видачі територіальними відділеннями Фонду соцзахисту осіб з інвалідністю (далі – територіальні відділення Фонду) довідок про чисельність працюючих осіб з інвалідністю (далі – довідка), які мають основне місце роботи на підприємстві, установі, організації, у т. ч. підприємстві, організації громадського об’єднання осіб з інвалідністю, філіях, представництвах, інших відокремлених підрозділах підприємств, установ та організацій (у т.ч. міжнародних), утворених відповідно до законодавства України, які мають окремий баланс і самостійно здійснюють розрахунки із застрахованими особами, а також у фізосіб, які використовують найману працю (далі – роботодавці), виходячи з середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу.
2. Довідка надається роботодавцю територіальним відділенням Фонду за попередній рік та за попередній звітний (податковий) період.
3. Роботодавці для отримання довідки відповідно до свого місцезнаходження подають до територіального відділення Фонду такі документи:
Філії, представництва, інші відокремлені підрозділи підприємств, установ та організацій (у т.ч. міжнародних), утворені відповідно до законодавства України, які мають окремий баланс і самостійно здійснюють розрахунки із застрахованими особами (далі – відокремлений підрозділ), подають такі самі документи окремо від юридичної особи, якою вони створені.
4. Тервідділення Фонду після опрацювання поданих документів, за наявності у них інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, протягом 10 робочих днів після їх реєстрації видають довідку про чисельність працюючих осіб з інвалідністю за формою, наведеною у додатку 4 до цього Порядку, або протягом 5 робочих днів після отримання відповідної інформації від ПФУ. У разі відмови у видачі довідки роботодавцю надається обґрунтована відповідь щодо причин відмови.
Причинами відмови можуть бути:
4. Довідка видається безоплатно на підставі заяви роботодавця.
Планується, що наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.
З набранням чинності наказом втратять чинність:
Про Зміни до порядку нарахування пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю читайте тут.