вгору
11.07.2024
Нагадаємо нашим читачам, що постановою правління Пенсійного фонду України від 01.06.2022 № 8-3 “Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок” було внесено зміни до постанови Пенсійного фонду України від 12.03.2021 за № 11-1 “Про затвердження Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі”.
Урегульовані питання першочерговості подання відомостей осіб, які найближчим часом набувають права на призначення пенсійних виплат та корегування (внесення змін) у раніше оцифровані дані про трудову діяльність.
Встановлено, що відомості про трудову діяльність працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі подаються в будь-який період протягом п’яти років з дня набрання чинності Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі” від 05.02.2021 року за №1217-IX (10.06.2021 р.) з урахуванням першочергового подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 01 липня 2000 року.
Також зараз не потрібно, у разі змін у трудовій книжці або виправлення неправильного чи неточного запису, надавати скановану книжку повністю. При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються лише титульна сторінка та сторінки зі змінами.
Про це повідомлено на сайті ГУ ПФУ у Дніпропетровській області.