вгору

Скасування реєстрації РРО: як це зробити?

30.05.2019

Нагадаємо нашим користувачам, що в програмі M.E.Doc є новий модуль , який містить заяви, довідки, все те, що стосується роботи з РРО.

Так, у модулі РРО ви можете в електронному вигляді сформувати заяву на реєстрацію РРО та КОРО/РК, заяву на скасування РРО та КОРО/РК, додати до заяви файли у форматі PDF (у разі необхідності), а також подати заяву на включення до реєстру ЦСО РРО та довідку на техобслуговування РРО.

Більш детально про новий модуль РРО читайте у нашому матеріалі.

Розглянемо послідовність дій, які повинен зробити суб’єкт господарювання, для скасування реєстрації РРО.

Перший етап. Для скасування реєстрації РРО необхідно подати до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО заяву на скасування (далі – Заява) за формою № 4-РРО, ідентифікатор J/F1313601.

Зверніть увагу! Бланк Заяви реалізовано в програмі M.E.Doc у новому модулі РРО, який вийшов у оновленні 11.01.007. Радимо оновити програму за допомогою кнопки . Слідкуйте за наступними оновленнями, щоб не пропустити нові доробки.

Зазначимо, що у оновленні 11.01.008 відбулися зміни адреси ДФС прямого з’єднання з сервером обміну документами та квитанціями.

Про це ми інформували у Блозі бухгалтера та у Розділі  програми M.E.Doc

Другий етап. РРО слід розпломбувати перед скасуванням його реєстрації. Це можна зробити в ЦСО, з яким було укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Разом із заявою про скасування реєстрації РРО подається реєстраційне посвідчення РРО та довідка ЦСО про розпломбування РРО.

Третій етап. Надання довідки платнику податків про скасування реєстрації РРО відбувається протягом п’яти календарних днів з дня отримання заяви про скасування реєстрації та реєстраційного посвідчення з відміткою про розпломбування РРО, яке ЦСО надсилає до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО, або у разі прийняття рішення контролюючого органу про скасування реєстрації РРО.

При цьому, скасування реєстрації РРО проводиться шляхом внесення реєстраційного запису до інформаційної системи ДФС.

Зазначимо, якщо скасування реєстрації РРО було здійснено за рішенням контролюючого органу, копія довідки про скасування реєстрації направляється до ЦСО, яким проводилося технічне обслуговування РРО. Інформація подається засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов’язкових реквізитів електронних документів.

Про це нагадали податківці ДФС у Київській області, а також на Інформаційно-довідковому ресурсі «ЗІР», категорія 109.06.

Докладніше про те, як заповнити заяву на реєстрацію РРО у M.E.Doc, про нові правила реєстрації РРО та про нові форми РРО, читайте у Блозі бухгалтера та у розділі Інформер програми M.E.Doc.