вгору

Заповнюємо Заяву про реєстрацію РРО у М.Е.Doc

24.05.2019

Держава: звітність та податки

Шпаргалка бухгалтера

Для реєстрації необхідно подати Заяву про реєстрацію (далі – Заява) до контролюючого органу. Це також стосується і суб’єктів господарювання, які хочуть зареєструвати свої РРО.

Нагадаємо, що, в оновленні 11.01.007 програми M.E.Doc з’явився Модуль РРО. Більш детально про новий модуль читайте у матеріалі.

Тож розглянемо етапи заповнення Заяви в електронному вигляді.

Зверніть увагу, що реєстрації в контролюючому органі підлягають РРО, модифікації яких включені до Державного реєстру РРО.

Крім того, усі розділи реєстраційної Заяви підлягають обов’язковому заповненню. Ці вимоги визначені п. 5 наказу Мінфіну «Про затвердження порядку щодо реєстрації РРО та книг ОРО» від 14.06.2016 р. № 547 (далі – Порядок № 547).

У Модулі РРО реалізовані форми Заяви про реєстрацію РРО ф.1-РРО, (ідентифікатор J/F1311401) та Заяви про реєстрацію КОРО та РК ф.1-КОРО (ідентифікатор J/F1311301).

Етап перший. Заповнюємо у Заяві, який саме РРО будемо реєструвати: основний чи резервний. А також відмічаємо реєстрація чи перереєстрація РРО відбувається (див. Рис. 1). У разі перереєстрації необхідно зазначити причину та додати електронну копію реєстраційного посвідчення. Про те, як додати електронний файл дивіться нижче.

Рис. 1

Етап другий. Заповнення розділів.

Зазначимо, що розділи 1-2 заповнюються автоматично із картки підприємства (див. Рис. 2).

Рис. 2 

Розділ 3 «Дані щодо господарської одиниці» заповнюється користувачем із Довідника (Рис. 3).

Довідник є користувацьким, тому будьте уважні при його заповненні.

Рис. 3

Зверніть увагу! Дані графи «ідентифікатор об’єкта оподаткування» Заяви ідентичні даним графи 5 «Ідентифікатор об’єкта оподаткування» ф. № 20-ОПП, яка подається до контролюючого органу відповідно до вимог п. 63.3 ПКУ.

У графі 5 «Ідентифікатор об’єкта оподаткування» (ф. 20-ОПП) зазначаємо числове значення, яке складається з коду типу об’єкта оподаткування та внутрішнього ідентифікатора, прийнятого самою особою, що складається з 5-ти знаків.

Після заповнення розділ 3 матиме такий вигляд (див. Рис. 4).

Рис. 4

Наступні розділи Заяви також заповнюються із Довідників.

Особливу увагу хочемо звернути на розділ 9 Заяви, в якому можна обрати спосіб отримання реєстраційного посвідчення РРО. Для цього необхідно поставити відмітку V або + (див. Рис. 5).

Рис. 5

Етап третій. Підписуємо та перевіряємо заповнений документ.

Перевірте документ за допомогою кнопки на панелі інструментів  або F4, або Правка-Перевірити документ.

Якщо все заповнено коректно - програма видасть повідомлення.

Збережіть документ, натиснувши кнопку ms-its:C:\Users\gunya\AppData\Roaming\MEDOCB~1\help\RRORstFunkc.chm::/butt_save.gif або комбінацію клавіш Ctrl+S.

Після цього підпишіть документ, скориставшись Вашими ключами ЕП.

Докладніше про нові правила реєстрації РРО читайте у Блозі бухгалтера.

Додати документ довільного формату у разі необхідності можна, зокрема, до:

  • Заяви про реєстрацію РРО, ф. №1-РРО (J/F1311401);
  • Заяви про скасування РРО, ф. №4-РРО (J/F1313601);
  • Заяви на включення до реєстру ЦСО РРО, ф. № 1-РЦСО (J/F1317101).

У таблиці реєстрів необхідно обрати Документ довільного формату (див. Рис. 6), і натиснувши двічі лівою кнопкою миші, викликати для заповнення документ довільного формату (Рис. 6.1).

Рис. 6

Рис. 6.1

Зазначимо, що додавати файли можна лише у форматі PDF і його розмір не повинен перевищувати 2МВ. У разі, якщо Ви підтягнете файл іншого формату або більшого розміру, програма видасть Вам повідомлення (Рис. 7).

Рис. 7

Більше корисних матеріалів читайте у Блозі бухгалтера і в розділі Інформер програми M.E.Doc.