вгору

Продовжуючи цикл наших публікацій щодо звіту про фінансові рахунки (звіт CRS), розглянемо особливості створення нового звіту. 

Як створити новий звіт? 

Для створення звіту на сторінці реєстру натисніть кнопку Створити звіт (рис. 1). Також слід обрати звітний період. 

Рис. 1

Відкриється вікно Створення звіту (рис. 2). Для вибору типу звіту встановіть відповідну опцію:  

  • CRS 701 – повідомлення містить нову інформацію 

або  

  • CRS 703 – повідомлення про те, що дані для звіту відсутні: 
  •  
  • Рис. 2

За замовчуванням тип звіту CRS702 обирається, якщо користувач створює коригуючий звіт, тобто, повідомлення містить виправлення/видалення раніше відправленої інформації. 

У полі ПФУ, за яку подається звіт, оберіть назву підзвітної фінансової установи (ПФУ).  

До відома! Поля, обов’язкові для заповнення, позначені символом *. 

Перелік доступних для вибору ПФУ формується на основі картки ПФУ. Першою у списку виводиться ПФУ, під якою користувач авторизований у системі.  

Для вибору ПФУ натисніть лівою кнопкою миші на полі ПФУ, за яку подається звіт та у вікні, що відкриється, оберіть назву ПФУ, натиснувши кнопку Обрати (рис. 3): 

Рис. 3

Назва обраної ПФУ з’явиться у вікні Створення звіту (рис. 4):  

Рис. 4

Натисніть кнопку Створити. Відкриється сторінка нового звіту (на прикладі звіту CRS 701).  

Дані звіту розділено на кілька блоків: 

  • Інформація про звіт; 
  • Підзвітна фінансова установа; 
  • Підзвітні рахунки. 

Останній розділ – це Протокол перевірки. 

Щоб перейти до заповнення певного блока, слід натиснути на його назву на панелі ліворуч.  

Зверніть увагу! Поля Звіту, окрім контактних даних, заповнюються латинськими літерами. Назви та найменування кирилицею підлягають транслітерації відповідно до таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженої постановою КМУ від 27.01.2010 р. № 55 

У наступних публікаціях зупинимось на заповненні кожного блока окремо. 

Завітайте на наш сайт СОТА CRS та дізнайтесь багато цікавої інформації.