вгору

Відбулася заміна РРО: що з виручкою за «перехідний період»?

28.10.2021

Податківці роз’яснили, чи потрібно проводити через новий РРО суми розрахунків за час роботи з КОРО, зареєстрованої на попередній РРО, що не підлягає ремонту.

У разі виходу з ладу РРО, що не підлягає подальшому ремонту, суб’єкти господарювання подають до ДПС:

  • заяву про скасування реєстрації РРО за ф. № 4-РРО (додаток 4 до Порядку реєстрації РРО, ідентифікатор форми J/F1313603) разом з реєстраційним посвідченням (додаток 3 до Порядку реєстрації РРО, ідентифікатор форми J/F1413403);
  • звіт про використання КОРО (РК) за ф. № ЗВР-1 (ідентифікатор форми J/F0500203) та Довідку про використані РК (J/F0525002) у разі використання розрахункових квитанцій на період виходу з ладу РРО.

При цьому, у разі введення в експлуатацію нового РРО суб’єкт господарювання не повинен проводити через такий РРО суми розрахунків за час роботи з використанням КОРО, зареєстрованої на попередній РРО, що не підлягає подальшому ремонту.

Докладніше – в роз’ясненні на Інформаційно-довідковому ресурсі «ЗІР», категорія 109.06.

Про це інформують податківці ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі,

У той же час, у разі виходу з ладу фіскального блоку РРО, що не підлягає ремонту, порядок дій  суб’єкта господарювання інший. Він повинен провести через новий фіскальний блок РРО суми розрахунків за час роботи з використанням КОРО та розрахункової книжки, а також виконати Z-звіт. За потреби виконується операція «службове внесення» на суму готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків (роз’яснення на «ЗІР», категорія 109.06).

Звертаємо увагу, що всі вищенаведені форми документів зручно подавати у M.E.Doc.

Про службове внесення та службову видачу через РРО/ ПРРО читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері M.E.Doc та на нашому Telegram-каналі Cashalot в ефірі.