вгору

Вторинна реєстрація РРО: що необхідно знати?

14.05.2020

Застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) визначено Законом України від 06.07.1995р. №265/95-ВР.

Перед придбанням РРО, який вже був введений в експлуатацію, слід перевірити на сервісах відкритих даних інформацію щодо такого РРО. А саме, чи скасовано його реєстрацію в органах ДПС попереднім власником.

Для цього ДПС щодекади оприлюднює на своєму сайті таку інформацію:

  • дані щодо фіскальних номерів РРО із зазначенням найменування суб’єкта господарювання (ПІБ), дати реєстрації РРО, а також номера останньої книги ОРО, зареєстрованої на такий РРО, та дати її реєстрації;
  • дані щодо фіскальних номерів РРО, реєстрацію яких скасовано за заявою суб’єкта господарювання або з ініціативи контролюючого органу, із зазначенням найменування суб’єкта господарювання (ПІБ), дати, причини та підстави для скасування реєстрації РРО.

Інформація оприлюднюється із зазначенням дати оприлюднення і дати оновлення інформації.

На офіційному сайті ДПС в Інформації з реєстрів розміщені закладки: «Інформація про РРО» та «Інформація про книги ОРО», де можна отримати додаткову інформацію щодо РРО.

Про це зазначили податківці ДПС у м. Києві.

Про скасування реєстрації РРО читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc та на нашому Telegram-каналі.

https://lh6.googleusercontent.com/ChOaBn-AvAAclvRH4f9kEl6akmhlMr0hoQ4iTX5boHaesBVblDzyoOEfkSEbgHg-1iAB8VS_UpOewBIN3XRnkR0UDh76SraWFyXNUai4jWS3HY42B4MI9gwB0XYaZNfTZBwcT-2S