вгору

Зміни до Положення про реєстрацію фізосіб у Держреєстрі від Мінфіну

ДПСУ оприлюднила проєкт наказу Мінфіну «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків» (далі - проєкт). 

Проєкт розроблено з метою приведення Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Мінфіну від 29.09.2017 р. № 822, у відповідність до  постанов Кабміну: 

Проєктом наказу запропоновано внести зміни до, зокрема: 

  • розділу V, доповнивши новим пунктом такого змісту: 

«5. Під час отримання публічних (електронних) та інших послуг фізособа - платник податків може подавати до визначених нею органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, інформаційні системи яких підключені до Порталу Дія, дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Держреєстру, зокрема як внесені до е-паспорта, е-паспорта для виїзду за кордон, е-свідоцтва про народження, так і окремо як електронну копію документа, що засвідчує реєстрацію такої особи в Держреєстрі засобами Порталу Дія, у т. ч. з використанням мобільного додатка Порталу Дія. 

Фізична особа - платник податків також може подавати електронні копії відомостей з Держреєстру, зокрема електронні копії електронних відображень відомостей з Держреєстру про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору, які наявні в Держреєстрі, сформовані з використанням засобів Порталу Дія, у т. ч. з використанням мобільного додатка Порталу Дія, електронна копія відомостей з Держреєстру про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору формується у разі подання фізичною особою запиту до Держреєстру засобами Порталу Дія. 

Перевірка відповідності та підтвердження даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків / відомостей з Державного реєстру про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору здійснюється Порталом Дія шляхом інформаційної взаємодії з Державним реєстром з урахуванням вимог законодавства з питань захисту інформації в інформаційно-комунікаційних системах.»; 

  • пункту 5 розділу XIV, виклавши його в такій редакції: 

«Реєстрація іноземців у Держреєстрі з метою набуття іноземцем статусу електронного резидента (е-резидента) здійснюється відповідно до Порядку набуття та скасування статусу електронного резидента (е-резидента), ідентифікації осіб, які мають намір набути статус електронного резидента (е-резидента), та надання їм кваліфікованих електронних довірчих послуг,  затвердженого постановою Кабміну від 05.09.2023 р. № 970.». 

Також передбачено надати можливість подання Облікової картки за формою № 1ДР / Заяви про внесення змін за формою № 5ДР малолітньої особи (до 14 років) прийомними батьками та батьками-вихователями. 

У разі прийняття наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.