Як створити АКТ на основі Рахунку?
За допомогою унікальної функції в програмі M.E.Doc ви можете створювати одні первинні документі на основі даних інших документів.
Щоб це зробити виконайте наступне:
Із головного меню увійдіть у розділ Первинні документи — Реєстр електронних документів.
Оберіть Рахунок, на підставі якого необхідно створити інший первинний документ.
Увійдіть у меню Файл — Створити на основі та у списку, що відкрився оберіть потрібний пункт, наприклад Створити Акт на основі Рахунка:
АКТ відкриється окремою вкладкою, його поля будуть автоматично заповненні даними вихідного документу (у нашому прикладі - Рахунку).
Поле номеру документу - порожнє. Якщо була налаштована автоматична нумерація документів, створені документи отримають номер, сформований згідно виконаних налаштувань (налаштування виконуються у розділі Адміністрування – Параметри системи, у вкладці Звітність).
Після заповнення та підписання документа КЕП у користувача є можливість відправити його на узгодження контрагенту обравши Наступні дії — Відправити документ.
Обов’язково дочекайтеся відповіді від вашого контрагента