вгору
21.01.2025
Уявіть, ви виконали важливу роботу або надали послугу, і ось залишився останній крок - оформити це документально. Як правильно скласти акт приймання виконаних робіт (послуг) і чому це так важливо? Давайте розберемося.
У цьому матеріалі висвітлимо такі питання:
Що таке акт приймання виконаних робіт (послуг)?
Акт приймання виконаних робіт (послуг) – це первинний бухгалтерський документ, який підтверджує факт виконання робіт або надання послуг.
Цей документ виступає своєрідним підтвердженням для обох сторін угоди, даючи “зелене світло” для подальших фінансових операцій.
Для чого потрібен акт?
Тепер, коли ми розібралися, для чого потрібен акт, давайте поговоримо, як правильно його скласти.
Яка форма акта?
Акт приймання виконаних робіт (послуг) не має затвердженої форми. Тобто він складається у довільній формі. При цьому типовий акт має містити основні реквізити, які передбачені для первинного документа, а саме:
В Акті може зазначатись і додаткова інформація. Наприклад, банківські реквізити, номер і дата договору, місце складання тощо.
Щодо формату оформлення Акта, то він, як і всі інші первинні документи, може бути складений в електронному або паперовому вигляді.
Лайфхак: Скористайтеся готовими шаблонами, наприклад, у програмі (розділ “Шаблони первинних документів”). Це зекономить вам час і підвищить ефективність роботи.
Тепер розглянемо, як складання акта може залежати від особливостей вашої сфери діяльності.
Чи є особливості складання актів у різних галузях?
Акт приймання виконаних робіт (послуг) є універсальним документом, проте його оформлення може мати певні нюанси, залежно від специфіки галузі, в якій виконувалися роботи.
Підсумок
Нормативні документи