вгору
02.09.2025
27 серпня у Києві відбулася масштабна подія, організована Radio NV – «Україна як бренд | Made in Ukraine».
Партнером заходу стала українська ІТ-компанія Linkos Group, яка вже чверть століття формує інфраструктуру цифрової стійкості українського бізнесу.
Цього дня державні і культурні діячі, підприємці, лідери думок та інноватори зібралися разом, щоб обговорити нестандартні рішення та підходи, які допоможуть Україні не лише стати для світу символом боротьби та стійкості, а й продемонструвати інноваційний прорив і гідну експансію на міжнародні ринки.
На форумі “Україна як бренд”: команда Linkos Group, головний редактор журналу та сайту NV Віталій Сич і керівник рекламного відділу NV Світлана Костюк.
Команда Linkos Group представила учасникам події свою перевірену на практиці концепцію «вітамінізації бізнесу».
Кожен продукт, створений українськими розробниками, працює як «вітамін», що підсилює окрему «систему» в організмі підприємства. У результаті бізнес отримує більшу стійкість та ефективність у щоденній роботі.
Ось як це працює:
Разом зростаємо, разом пишемо новітню історію успішної України.
Дякуємо Radio NV за неймовірну атмосферу та майданчик для діалогу, який надихає на нові проєкти задля підвищення конкурентоздатності українського бізнесу на міжнародних ринках.