вгору
29.09.2025
Команда Linkos Group, як офіційний партнер, взяла участь у 19’ CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE – найбільшій в Україні події для бізнес-лідерів, присвяченій питанням клієнтському досвіду.
Форум є ключовою платформою, де формується ринок клієнтоцентричності й народжуються нові тренди та рішення, що змінюють підходи до сервісу та взаємодії зі споживачами.
До того ж це – чудова нагода для учасників обмінятися знаннями та ідеями про те, як будувати стратегії сталого розвитку, засновані на ефективних взаємодіях із клієнтами. Адже сьогодні ні в кого не викликає сумніву, що лояльність споживачів – золота акція бізнесу.
Дослідження підтверджують: утримати наявного клієнта у п’ять разів дешевше, ніж залучити нового.
Як компанія з понад 25-річним досвідом створення програмних рішень для бізнесу, Linkos Group долучилася до форуму не лише як партнер, а і як активний учасник професійного діалогу. Для нас це була можливість:
Участь у 19’ CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE стала важливим кроком для посилення нашої експертизи й синергії з ринком. Саме на таких подіях народжуються спільні рішення для розвитку бізнесу, вигоду від яких отримують усі: учасники, партнери та клієнти.
Компанія Linkos Group представила учасникам події свою перевірену на практиці концепцію «вітамінізації бізнесу». Кожен продукт, створений українськими розробниками, працює як «вітамін», що підсилює окрему «систему» в організмі підприємства.
Linkos Group і надалі братиме участь у різнопланових крос-бізнесових подіях, аби поглиблювати діалог із ринком, будувати нові партнерства та ділитися напрацюваннями, які допоможуть українському бізнесу впевнено долати виклики.
Плануємо ще тісніше інтегрувати зворотний зв’язок клієнтів у процеси розробки, щоб наші рішення відповідали реальним запитам бізнесу й ставали інструментами довгострокового зростання та конкурентоспроможності.
Учасники розіграшу від Linkos Group, отримали подарунки.
Розвиватимемо продукти, які сприяють переходу на міжнародні стандарти звітності та аудиту. Переконані - це не тільки спростить спілкування бізнесу з державою, а й відкриє простіший шлях до грантів, міжнародних партнерств і нових ринків.
Ми й далі будемо інвестувати в розвиток талантів всередині компанії, бо саме люди створюють технології, що змінюють правила гри й задають стандарти клієнтоорієнтованості.
Неформальні зустрічі на кшталт 19’ CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE дають поштовх до нових партнерств і діалогу з бізнесом.
Разом із лідерами ринку ми створюємо технології, які підвищують якість сервісу та роблять український бізнес конкурентоспроможним на глобальному рівні.