вгору

Linkos Group на головному CX форумі країни: разом про важливе – клієнтоцентричність та інновації

29.09.2025

Команда Linkos Group, як офіційний партнер, взяла участь у 19’ CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE – найбільшій в Україні події для бізнес-лідерів, присвяченій питанням клієнтському досвіду. 

Форум є ключовою платформою, де формується ринок клієнтоцентричності й народжуються нові тренди та рішення, що змінюють підходи до сервісу та взаємодії зі споживачами. 

До того ж це – чудова нагода для учасників обмінятися знаннями та ідеями про те, як будувати стратегії сталого розвитку, засновані на ефективних взаємодіях із клієнтами. Адже сьогодні ні в кого не викликає сумніву, що лояльність споживачів – золота акція бізнесу. 

Дослідження підтверджують: утримати наявного клієнта у п’ять разів дешевше, ніж залучити нового. 
 

Інновації для довіри та лояльності клієнтів


Як компанія з понад 25-річним досвідом створення програмних рішень для бізнесу, Linkos Group долучилася до форуму не лише як партнер, а і як активний учасник професійного діалогу. Для нас це була можливість:

  • обговорити актуальні тренди клієнтоорієнтованості та виклики, з якими стикаються сучасні бізнеси;
  • ознайомитися з успішними та, найважливіше – працюючими в умовах сучасності, кейсами й практиками, що дозволяють підвищити лояльність клієнтів;
  • глибше зрозуміти очікування споживачів, щоб кожен наступний реліз наших продуктів був максимально наближеним до їхніх потреб.

Участь у 19’ CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE стала важливим кроком для посилення нашої експертизи й синергії з ринком. Саме на таких подіях народжуються спільні рішення для розвитку бізнесу, вигоду від яких отримують усі: учасники, партнери та клієнти.
 

Компанія Linkos Group представила учасникам події свою перевірену на практиці концепцію «вітамінізації бізнесу». Кожен продукт, створений українськими розробниками, працює як «вітамін», що підсилює окрему «систему» в організмі підприємства. 
 

Що далі?


Фокус на співпрацю та партнерства 


Linkos Group і надалі братиме участь у різнопланових крос-бізнесових подіях, аби поглиблювати діалог із ринком, будувати нові партнерства та ділитися напрацюваннями, які допоможуть українському бізнесу впевнено долати виклики.
 

Продукти, які зростають разом із клієнтами


Плануємо ще тісніше інтегрувати зворотний зв’язок клієнтів у процеси розробки, щоб наші рішення відповідали реальним запитам бізнесу й ставали інструментами довгострокового зростання та конкурентоспроможності.
 

Учасники розіграшу від Linkos Group, отримали подарунки.
 

Внесок у міжнародну інтеграцію України


Розвиватимемо продукти, які сприяють переходу на міжнародні стандарти звітності та аудиту. Переконані - це не тільки спростить спілкування бізнесу з державою, а й відкриє простіший шлях до грантів, міжнародних партнерств і нових ринків.
 

Інновації через людей


Ми й далі будемо інвестувати в розвиток талантів всередині компанії, бо саме люди створюють технології, що змінюють правила гри й задають стандарти клієнтоорієнтованості.
Неформальні зустрічі на кшталт 19’ CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE дають поштовх до нових партнерств і діалогу з бізнесом. 

Разом із лідерами ринку ми створюємо технології, які підвищують якість сервісу та роблять український бізнес конкурентоспроможним на глобальному рівні.