вгору

Дайджест цікавого функціоналу та інструкцій від M.E.Doc за листопад 2019 року

Нагадуємо нашим користувачам! У Блозі бухгалтера та в розділі Інформер програми M.E.Doc щодня викладені найважливіші новини для бухгалтерів та найсвіжіші роз’яснення контролюючих органів. Також від наших експертів – корисні інструкції щодо роботи у програмі та приклади заповнення звітності.

1. Імпорт організації у веб-сервіс СОТА

В розділі Адміністрування додано Майстер перенесення організації у веб-сервіс СОТА. За допомогою цього сервісу можливо здійснювати перенесення документів та користувацьких довідників підприємства з програми M.E.Doc у веб-сервіс СОТА (оновлення 11.01.026).

Можна перенести документи з розділів:

  • Реєстр звітів;
  • Єдиний внесок;
  • Реєстр первинних документів;
  • Реєстр документів РРО;
  • Облік акцизного податку.

Спочатку користувачу необхідно авторизуватися у веб-сервісі СОТА або зареєструватись. Для перенесення автоматично обираються документи, дата створення яких дорівнює або менша за поточну. Буде виконано імпорт документів даних довідників, створених користувачами.

Важливо! Для документів, що не мають фінального статусу (зі статусами: Відправлено, Отримано повідомлення, Отримана перша квитанція, Отримана друга квитанція), перенесення не виконується. Документ, який раніше був збережений у СОТА, при перенесенні підлягає заміні.

2. Управління ролями

В розділі Адміністрування додано Управління ролями щодо Обліку акцизного податку. Розширено можливості налаштування прав доступу користувачів: Облік акцизного податку - Реєстр ТТН (спирт, алкоголь). Відповідна функція реалізована з оновлення 11.01.026.

Додано можливість налаштовувати доступ користувачів до операцій:

  • Перегляд вхідних документів;
  • Перегляд вихідних документів;
  • Створення (створення, копіювання, імпорт);
  • Видалення;
  • Видалення з корзини;
  • Друк;
  • Відправка документа в ДПС;
  • Відправка документа контрагенту;
  • Експорт документа, зашифрувати та зберегти;
  • Погодження вхідних документів.

Для обраної ролі користувачів, наприклад, бухгалтер, менеджер з продажу, тощо для модуля Реєстр ТТН (спирт, алкоголь) слід встановити галочки напроти тих компонентів програми, до яких надається доступ. Автоматично галочки встановлено на всіх позиціях ролі, тобто в межах даної ролі надано доступ до всіх дій. Для того, щоб обмежити використання якоїсь дії, наприклад, друку документів, зніміть галочку напроти опції «Друк».

3. Стан розрахунків з бюджетом

Відповідний сервіс знаходиться в розділі Довідки державних органів. За допомогою нього можна отримати повну інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом по Вашому підприємству, не виходячи із програми М.E.Doc: скільки було нараховано, сплачено податків, чи є переплата (недоїмка) або  пеня. Сервіс доступний з оновлення 11.01.027.

Для звірки розрахунків слід обрати рік, за який потрібна інформація, та натиснути кнопку Оновити дані. Наступна дія – підтвердження відправки запиту за допомогою будь-якого доступного сертифіката.

Зверніть увагу! У розділі відображаються дані станом на момент запиту та містять інформацію за кожним видом платежу окремими рядками. За допомогою налаштування фільтрів можна розсортувати інформацію за назвою ОДПС та/або видом платежу.

Докладніше про це – в інструкції та відеоматеріалі.

Дивіться просто зараз відеоогляд корисних пам’яток від експертів каналу M.E.Doc!