вгору

Формуємо скасовуючий звіт з ЄСВ у М.E.Doc

Продовжуючи тему подання звітності з ЄСВ, розглянемо як у М.Е.Doc створити скасовуючий звіт.

Звертаємо увагу наших користувачів! Скасовуючий звіт з ЄСВ формується тільки, якщо після закінчення строку подання звіту виявлено негрошові помилки у таблицях 5–9 додатку 4. У таблиці 6 звіту можуть виправлятися дані лише на одну застраховану особу.

Для створення форми звіту з ЄСВ з ознакою Скасовуюча (для Таблиць 5, 6, 7, 8, 9):

1. У розділі Звітність оберіть модуль Єдиний внесок – Додаток 4.

2. Оберіть період, в якому потрібно створити скасовуючу форму.

3. Виділіть у модулі відповідну таблицю.

4. З контекстного меню оберіть Створити скасовуючу, або у меню Правка – Створити скасовуючу (рис. 1).

Рис. 1

5. У «старому» періоді автоматично створюється новий комплект звітів, в якому для обраної таблиці будуть присутні дві форми – початкова та скасовуюча (рис. 2).

Рис. 2

6. Відкрийте скасовуючу форму та внесіть до неї записи з недостовірними відомостями. Зробіть перевірку електронного документа, натиснувши F11.

Рис. 3

7. Відкрийте форму з типом «початкова» та внесіть до неї достовірні дані.

8. Після внесення даних повторно відкрийте скасовуючу форму та здійсніть перевірку, натиснувши F4.

9. Перевірте сформований комплект звіту для виправлення помилок. Такий комплект не повинен включати таблиці 1–4, але повинен включати Перелік таблиць звіту.

10. Всі звіти комплекту (у т. ч. і Перелік таблиць звіту) перевірте (F4), оновіть поля (F5) та збережіть (Ctrl+S).

11. Пачка звітів готова до подання.

Зверніть увагу! Зміни у сумах нарахованих доходу та внесків при формуванні та поданні скасовуючих документів не допускаються. При виявленні помилок у сумах виконується перерахунок у таблиці 6 у звітному періоді.

Додатково дізнайтесь, як у М.Е.Doc створити звіт з ЄСВ зі статусом додаткова.