вгору

Як отримати кваліфікований електронний підпис?

09.11.2018

Шпаргалка бухгалтера

З 07 листопада 2018 року набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», який запроваджує, замість електронного цифрового підпису, нові сертифікати та електронні підписи. Водночас звертаємо увагу наших користувачів, що електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, які надавались до 07.11.2018 р., можна використовувати до закінчення строку їх дії, але не пізніше 07.11.2020 р.

Актуальні питання про отримання КЕП на захищений носій.

Отримання нових сертифікатів

Отримати електронний підпис (ЕП) можна у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг – ТОВ “ЦСК “Україна”.

Зверніть увагу! Подати необхідний комплект документів можна ЛИШЕ за особистої присутності всіх підписантів відповідно до порядку отримання ЕП. Особиста присутність кожного з підписантів обов'язкова відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги” від 05.10.2017 р. №2155-VIII.

Автопродовження сертифікатів

Якщо у Вас не відбулося змін у даних, що внесені у сертифікати, то оновити їх можна автоматично, не збираючи пакет документів!

Автоматично оновити ЕП можуть клієнти, які використовують M.E.Doc або СОТА. Коли до закінчення дії Вашого актуального сертифіката залишиться менше, ніж 45 днів, програмне забезпечення самостійно запропонує Вам оновити сертифікат. Більш детально про оновлення сертифікатів за допомогою комп’ютерної програми M.E.Doc Ви можете прочитати в інструкції або ж подивитися за посиланням. Користувачі веб-сервісу СОТА можуть ознайомитися з детальною інструкцією тут або подивитися відео.

Важливо! Якщо зміни даних у Ваших сертифікатах відбулись, або термін дії вичерпано, то зверніться, будь ласка, особисто до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг – ТОВ “ЦСК “Україна”.