вгору

Як повернути з бюджету помилково або надміру зараховані кошти?

Інформуємо наших користувачів, що Порядок повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, регламентовано статтями 45, 78 Бюджетного кодексу України та затверджено наказом Мінфіну від 03.09.2013 № 787.

Так, відповідно до наведених нормативно-правових актів, для повернення коштів, помилково та/або надміру зарахованих до бюджету, платник має подати до органу Казначейства, за місцем зарахування платежу до бюджету, наступні документи:

  • заяву про повернення коштів з бюджету;
  • оригінал подання на повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету (погоджене з відповідним місцевим фінансовим органом у разі повернення коштів з місцевих бюджетів);
  • оригінал або копію документа на переказ, або паперову копією електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до бюджету.

Зверніть увагу!

Наведений вище пакет документів подається платником до відповідного органу Казначейства, за місцем зарахування платежу до бюджету. При цьому, дати складання заяви та подання не повинні перевищувати 30 календарних днів.

Отже, як повідомляє Держказначейство, всі заяви, які надходять від платників до Державної казначейської служби України (центральний апарат) стосовно повернення з бюджету коштів, перенаправляються до відповідного територіального органу Казначейства, за місцем зарахування платежу до бюджету. І це призводить до затримки повернення коштів.

Нагадуємо, що з 11.09.2018 сплата податків та зборів здійснюється тільки на нові бюджетні рахунки. При цьому рахунки з ЄСВ залишились незмінними.