вгору

Маркетингові послуги: чи є об’єкт оподаткування ПДВ?

15.08.2018

Держава: звітність та податки

Маркетингові послуги (маркетинг) – це послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчання ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управління руху продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування споживача в межах господарської діяльності такого платника податків (пп.14.1.108 Податкового кодексу України, далі – ПКУ).

До маркетингових послуг належать, у т.ч.:

  •  послуги з розміщення продукції платника податку в місцях продажу;
  •  послуги з вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту;
  •  внесення продукції (робіт, послуг) платника податку до інформаційних баз продажу;
  •  послуги зі збору та розповсюдження інформації про продукцію (роботи, послуги).

Про це нагадали податківці ГУ ДФС у Тернопільській області.

Об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст. 186 ПКУ (пп. «б» п. 185.1 ПКУ).

При цьому, місцем постачання послуг є місце реєстрації постачальника, крім операцій, зазначених у п. 186.2 і п. 186.3 ПКУ (п. 186.4 ПКУ).

Таким чином, операції з постачання платником ПДВ маркетингових послуг є об’єктом оподаткування ПДВ, незалежно від того, кому вони надаються - резиденту чи нерезиденту.

До відома! Роз’яснення з цього питання були надані на Інформаційно-довідковому ресурсі «ЗІР», категорія 101.04.