вгору
14.09.2018
На сайті Мінфіну розміщено проект наказу щодо спрощення реєстрації РРО.
Запропоновані для обговорення Мінфіном зміни до наказу від 14.06.2016 р. № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» стосуються спрощення реєстраційної процедури та зменшення навантаження на суб’єктів господарювання.
Враховуючи сучасний рівень автоматизації процесів, наявність інформації у реєстрах та базах даних, розвиток електронних сервісів в ДФС, є всі можливості для автоматизації процедур реєстрації РРО та переходу до виключно електронної реєстрації.
На думку урядовців, цього можна досягти шляхом:
- скорочення кількості документів та спрощення їх форм;
- запровадження електронної реєстрації та електронного документообігу;
- використання контролюючими органами під час здійснення реєстраційної процедури даних реєстрів та баз даних, що супроводжуються ДФС.
Також запропоновано встановити термін набрання чинності даного проекту – з 1 жовтня 2018 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.
Крім того, зауваження та пропозиції стосовно проекту у письмовій та електронній формі надавати на адреси:
Мінфін, вул. Грушевського, 12/2, м. Київ-8, 01008, е-mail: [email protected].
Державна регуляторна служба України, вул. Арсенальна, буд. 9/11, м. Київ, 01011, е-mail: [email protected].
Детальніше про Е-Receipt (електронний чек) та інші інновації для РРО, а також про те, що Уряд пропонує спростити використання РРО – читайте на сайті у Блозі бухгалтера.