вгору
12.04.2019
Нагадаємо, що використання РРО суб’єктами господарювання регулюється Порядком реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженим наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. №547 (далі – Порядок № 547).
При цьому суб’єкти господарювання, які використовують РРО для здійснення розрахункових операцій у готівковій або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (п. 4 р. ІІІ Порядку № 547), зобов’язані, зокрема:
- у кінці робочого дня (зміни) друкувати на РРО фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій;
- забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня;
- друкувати X-звіти, Z-звіти та інші документи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства;
- зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії.
Про це нагадали податківці ГУ ДФС у Тернопільській області.
Докладніше про оновлений перелік РРО, про зміни в реєстрації РРО та КОРО, читайте у Блозі бухгалтера.