вгору

Що необхідно пам’ятати власникам РРО?

12.04.2019

Нагадаємо, що використання РРО суб’єктами господарювання регулюється Порядком реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженим наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. №547 (далі – Порядок № 547).

При цьому суб’єкти господарювання, які використовують РРО для здійснення розрахункових операцій у готівковій або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (п. 4 р. ІІІ Порядку № 547), зобов’язані, зокрема:

- у кінці робочого дня (зміни) друкувати на РРО фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій;

- забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня;

- друкувати X-звіти, Z-звіти та інші документи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства;

- зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії.

Про це нагадали податківці ГУ ДФС у Тернопільській області.

Докладніше про оновлений перелік РРО, про зміни в реєстрації РРО та КОРО, читайте у Блозі бухгалтера.