вгору

Заява-розрахунок для отримання матеріального забезпечення подається роботодавцем протягом 5 робочих днів

04.10.2018

Держава: звітність та податки

Нагадуємо нашим користувачам, що з 01 жовтня 2018 року набрав чинності Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджений постановою правління ФСС від 19.07.2018 р. № 12 (далі – Порядок № 12). Абзацом другим п. 2 цього Порядку передбачено подачу страхувальником (роботодавцем) заяви-розрахунку упродовж 5 робочих днів від дати затвердження протоколу засідання комісії із соцстрахування підприємства (рішення уповноваженого) щодо призначення матеріального забезпечення.

Для розгляду документів комісією також встановлені строки. Так, для допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах – це 10 днів з моменту їх надходження від працівника. Для допомоги на поховання строк призначення – не пізніше дня, що настає за днем звернення. За словами директора департаменту страхових виплат та матеріального забезпечення ВД Фонду соцстраху С. Зарубіної, «терміни встановлені з метою пришвидшити строки виплати допомог застрахованим особам, забезпечити їх соціальний захист. І одночасно роботодавцям надається можливість подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді, тобто процес не лише пришвидшується для працівників, але й спрощується для страхувальників».

Відповідно до п. 2.2 Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженого постановою правління ФСС від 19.07.2018 р. № 13, комісія (уповноважений) із соцстрахування здійснює контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення, приймає рішення про відмову в його призначенні, про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково), розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг.

Нагадуємо нашим користувачам, що заява-розрахунок для надання допомоги за листками непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, а також деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФСС з 01 жовтня 2018 року може бути подана страхувальником (роботодавцем) у електронному вигляді. Але спершу страхувальники мають звернутись до робочих органів ВД ФСС або їх відділень для укладення відповідних договорів.

Про це повідомив ФСС.

Зверніть увагу!

Заяву-розрахунок до ФСС можна подати через програму M.E.Doc (оновлення 11.00.016). Для цього в Реєстрі звітів слід обрати новий фонд – ФСС України і створити електронний звіт С1100101 «Заява-розрахунок для ФСС».

Також читайте на цю тему у Блозі бухгалтера:

Увага! Новий Порядок фінансування страхових виплат від Фонду соцстраху;

З 1 жовтня – нова звітність з лікарняних та інших виплат за рахунок ФСС. Алгоритм заповнення;

За неподання повідомлення про проведення виплат за рахунок ФСС очікуйте на перевірку;

З 1 січня ФСС планує ввести єдину звітність по заборгованості зі сплати страхових коштів.