Як створити АКТ на основі Рахунку?

Переглядів: 6610

За допомогою унікальної функції в програмі M.E.Doc ви можете створювати одні первинні документі на основі даних інших документів.

Щоб це зробити виконайте наступне:

  1. Із головного меню увійдіть у розділ Первинні документи — Реєстр електронних документів.

  2. Оберіть Рахунок, на підставі якого необхідно створити інший первинний документ.

  3. Увійдіть у меню Файл — Створити на основі та у списку, що відкрився оберіть потрібний пункт, наприклад  Створити Акт на основі Рахунка:

  1. АКТ відкриється окремою вкладкою, його поля будуть автоматично заповненні даними вихідного документу (у нашому прикладі - Рахунку).

Поле номеру документу - порожнє. Якщо була налаштована автоматична нумерація документів, створені документи отримають номер, сформований згідно виконаних налаштувань (налаштування виконуються у розділі Адміністрування – Параметри системи, у вкладці Звітність).

  1. Після заповнення та підписання документа КЕП у користувача є можливість  відправити його на узгодження контрагенту обравши Наступні дії — Відправити документ.

Обов’язково дочекайтеся відповіді від вашого контрагента