Як зареєструвати КЕП (ЕЦП) у ДПСУ?

Переглядів: 23492

Відповідно до Наказу № 261 від 01.06.2020 року спрощено механізм обміну електронними документами з контролюючими органами.


Реєстрація підпису керівника відбувається шляхом відправки будь-якого першого електронного документу, у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства.


Першим надісланим електронним документом вважається документ (у тому числі податкова звітність, звітність зі сплати єдиного внеску, фінансова та статистична звітність, заяви, довідки, договори, повідомлення, рішення, інші документи), який створений в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг


Підтвердженням про приєднання  до Договору є отримання відповідної квитанції про прийняття контролюючим органом такого документа.


У день припинення дії Договору контролюючий орган повідомляє підприємство про припинення дії Договору (із зазначенням причини) шляхом направлення автоматично сформованого повідомлення про припинення дії Договору (ідентифікатор форми J/F1491401) в Електронний кабінет або на електронну адресу, внесену до облікових даних підприємства, із зазначенням дати припинення.